Mediální inflace Novy a Primy narostla

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Inflace cen televizní reklamy je v letošním roce na komerčních stanicích ještě vyšší než vloni. Vyplývá to z analýzy společnosti Media Strategy, kterou prezentovala minulý týden na konferenci o efektivitě TV reklamy. Zatímco ještě v roce 2006 byla na Nově inflace vhledem k cenám z roku 2005 16%, letos už dosáhla 17 %. Významnější je úroveň inflace na Primě, kde dosáhla letos 22 %, což je o 12 procentních bodů více než loni. Naopak, snížila se inflace v České televizi. Z loňských 37 % se snížila na letošních 24 %. Všechny tři televize uvádějí průměrné zvýšení ceny TV reklamy v úrovni 15 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení