Management prodlužuje uzávěrku přihlášek
Téma kongresu osmého ročníku Marketing Management 2007, který se uskuteční 6. června 2007 v pražském hotelu Ambassador, je “Consumer revolution for business” aneb “Jak využít energie zákazníků pro rozvoj firmy”. Dva týdny před zahájením osmého ročníku kongresu zaznamenali organizátoři přes 150 registrovaných delegátů. K účasti se registrovali například generální či marketingoví ředitelé a top manažeři firem Alphaduct, Ardo, Budějovický Budvar, Česká spořitelna, ČSOB pojišťovna, Emco, GE Money Bank, Hartmann – Rico, IKEA, Korunní, Karlovarské minerální vody, Kofola, Komerční pojišťovna, Lego Trading, Neckermann, Nike, Ogilvy One, Orco, Pražská energetika, Škoda Auto či Zentiva. Hvězdou kongresu bude Stefan Engeseth, švédský konzultant a skvělý řečník, který ve svém příspěvku představí koncept “One” a v následujícím interaktivním workshopu bude s účastníky diskutovat možnosti uplatnění konceptu v jejich firmách. Uzávěrka přihlášek je prodloužena do 1. června 2007.