Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Luxusní čokoláda do pětistovky

Redakce MAM14. 5. 2007

Ve spolupráci se světoznámou značkou belgických pralinek Leonidas společnost Bel-gium’s Best nabízí mezi svými produkty tyto luxusní pralinky, které jsou známé všem návštěvníkům belgické metropole. Obchody s pralinkami Leonidas nechybí v žádné turistické části Bruselu a ostatních velkých belgických měst. Kartonový obal bonboniér je buď kompletně personalizován v plné barvě dle dodaných vizuálů klienta nebo je potisk vyřešen decentně termotiskem na jednobarevném, nejčastěji zlatém, stříbrném nebo černém obalu. Pralinky Leonidas jsou balené ve velkých bonboniérách po 20 nebo 30 kusech. Mezi papírovými obaly přesto můžeme najít raritu. Je jí například nejdelší bonboniéra, která byla na trh nově uvedena v období veletrhu Reklama, Polygraf 2007. Šokující rozměry tohoto balení 750 x 120 x 35 mm a obsah 34 pralinek Cachet (500g) nepochybně ohromí každého zákazníka. Neobvykle dlouhé balení těchto belgických pralinek jistě zanechá nezapomenutelný dojem u obdarovaných klientů nebo obchodních partnerů.


Obal nejen z papíru


Zákazníkům ale v poslední době nestačí pouze výběr mezi klasickými papírovými obaly. V oblasti dárků do “pětistovky” směřují jejich poptávky nejčastěji k materiálům, jako je kov nebo dřevo. Již zmíněné a ceněné pralinky Leonidas mohou být balené i v kovových dózách stříbrné barvy. Zadavatel si zvolí na víko dózy buď tisk plnobarevného vizuálu nebo umístění tištěného, gravírovaného nebo raženého loga. V dřevěných obalech je možné dodat kromě jednotlivě balených bonbonů, čokoládových mincí, belgických pralinek či 5g čokoládek s individualizovaným přebalem dokonce i čokoládové golfové míčky. Belgická bílá čokoláda s výtečnou lískooříškovou náplní je vyrobena ve tvaru a velikosti opravdového golfového míčku a umístěna do neobvyklých dřevěných obalů s ohebným víkem a uzavíráním na knoflík. Logo klienta je možné na obal tisknout nebo gravírovat. Popularita čokoládových golfových míčků stoupá s popularitou ostatních reklamních předmětů s golfovou tematikou a s golfem jako takovým. Tuto neobvyk-lou a velice netradiční formu reklamy oceňují nejenom provozovatelé golfových hřišť, ale především organizátoři a sponzoři golfových turnajů a všichni milovníci golfu a dobré čokolády.


Chcete přece poslat zprávu


Originální a netradiční variantou mezi luxusními čokoládovými dárky jsou zcela jistě čokoládové telegramy. Z abecedy čokoládových písmen si vyberete ta svá, necháte sestavit název vaší společnosti, slogan nebo zprávu pro vašeho klienta, zvolíte mezi papírovým nebo dřevěným obalem a luxusní originální dárek je na světě. Variant je mnoho, od sedmipísmenného telegramu až po telegram obsahující 60 písmen. Existují samozřejmě i další možnosti luxusních čokoládových dárků. Je možné kombinovat sladkou reklamu třeba s francouzským vínem nebo jiným luxusním produktem, jako jsou Fois Gras. Specifickou možností obalu jsou i skleněné varianty, ale v tomto případě doporučujeme sáhnout spíše po jednotlivě balené čokoládě nebo jinak zajistit, aby se čokoláda nedotýkala skla. Na trhu se také objevují možnosti potisku přímo na čokoládu, ale zadavatelé zatím tuto možnost poptávají jen velice zřídka.


Nešetřete, uvidíte, že…


Luxusní čokoládové výrobky využívají zákazníci především o vánočních svátcích jako poděkování svým nejlepším klientům a obchodním partnerům, jako VIP dárek k výročí založení firmy a při dalších speciálních a ojedinělých marketingových akcích. Celkové objemy objednávaného zboží se tedy zpravidla pohybují mezi 100 až 500 ks. Na VIP dárcích není dobré šetřit, a proto rozhodne-li se zadavatel pro luxusní sladký dárek, nabídneme mu především kvalitní obsah a zajímavý či originální obal. Belgická čokoláda je zárukou prvotřídní kvality, a pokud se k tomu přidá i netradiční řešení obalu, je zákazník vždy spokojen.


Autorka je account manažerkou společnosti Belgium’s Best CZ.


 


p12obr_coko1.jpg


Velké možnosti. Pralinky můžete darovat i po jedné. Velká krabice ale jistě neurazí.


 


p12obr_coko2.jpg


Místo mailu čokoládu. Je to sice dražší, ale zato mnohem efektivnější forma komunikace.

×

KarstadtQuelle změní jméno na Arcandor

Starší článek

12 stížností RPR stačí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více