Liga mistrů skončila v Británii s nejvyšší sledovaností za čtyři roky

28. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Poslední utkání Ligy mistrů, které odehrála mužstva AC Milán a FC Liverpool minulou středu v Aténách, sledovalo na britské televizní stanice ITV1 8,1 mil. diváků, což představovalo 36,7% podíl na publiku. I díky tomu se stala průměrná sledovanost utkání právě skončeného ročníku nejvyšší za poslední čtyři roky. Samotný finálový zápas bez studií dosáhl dokonce 9,6 mil. diváků s 42% podílem na trhu. V nejvíce sledovaný moment dosahoval reach 10,3 mil. diváků a 46% share. Utkání AC Milán – FC Liverpool završovalo Ligu mistrů i před dvěma lety. Tehdy sledovalo finále 9,7 mil. diváků a share představoval 44 %. Přenos v tom čase dosáhl nejvyššího peaku 14,6 mil. diváků a 60% share v průběhu pokutových kopů. Loni hrál finále Arsenal proti Barceloně a průměrná sledovanost dosáhla 9,2 mil. diváků a share 39 %. Peak dosáhl 12,3 mil. diváků a 48% share. Celkově však průměrná sledovanost utkání na ITV1 byla v právě ukončené sezoně 5,9 mil. diváků, což je nejvíce od sezony 2002-2003, na niž se dívalo průměrně 6,3 mil. diváků. Pro srovnání, sezonu 2005-2006 sledovalo průměrně 5,7 mil. a 2004-2005 jen 5,1 mil. lidí. Sledovanost utkání AC Milán – FC Liverpool byla minulý týden na placeném satelitním kanálu Sky Sport 1 750 tis. diváků, což odpovídalo 4,1% share.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.