Poslední utkání Ligy mistrů, které odehrála mužstva AC Milán a FC Liverpool minulou středu v Aténách, sledovalo na britské televizní stanice ITV1 8,1 mil. diváků, což představovalo 36,7% podíl na publiku. I díky tomu se stala průměrná sledovanost utkání právě skončeného ročníku nejvyšší za poslední čtyři roky. Samotný finálový zápas bez studií dosáhl dokonce 9,6 mil. diváků s 42% podílem na trhu. V nejvíce sledovaný moment dosahoval reach 10,3 mil. diváků a 46% share. Utkání AC Milán – FC Liverpool završovalo Ligu mistrů i před dvěma lety. Tehdy sledovalo finále 9,7 mil. diváků a share představoval 44 %. Přenos v tom čase dosáhl nejvyššího peaku 14,6 mil. diváků a 60% share v průběhu pokutových kopů. Loni hrál finále Arsenal proti Barceloně a průměrná sledovanost dosáhla 9,2 mil. diváků a share 39 %. Peak dosáhl 12,3 mil. diváků a 48% share. Celkově však průměrná sledovanost utkání na ITV1 byla v právě ukončené sezoně 5,9 mil. diváků, což je nejvíce od sezony 2002-2003, na niž se dívalo průměrně 6,3 mil. diváků. Pro srovnání, sezonu 2005-2006 sledovalo průměrně 5,7 mil. a 2004-2005 jen 5,1 mil. lidí. Sledovanost utkání AC Milán – FC Liverpool byla minulý týden na placeném satelitním kanálu Sky Sport 1 750 tis. diváků, což odpovídalo 4,1% share.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).