{{ post.post_title }}
{{ post.excerpt }}
Provoz sítě 600 LCD obrazovek o úhlopříčce 102 cm umístěných v čekárnách soukromých gynekologických ordinací po celé ČR odstartovala společnost HI-LCD. “Propojení jednotlivých bodů bude on-line. Předpokládáme, že v čekárně ženského lékaře se denně vystřídá v průměru 35 žen, což znamená měsíční oslovení minimálně 420 tisíc osob,” uvedla pro M&M executive director HI-LCD Zuzana Roubíčková. Do cyklicky se opakujícího vysílání jsou umístěny reklamní bloky s 3-5 spoty. Měsíční reklamní kampaň v celé síti (30vteřinový spot, 168 tisíc opakování) přijde inzerenta na 750 tisíc Kč. U delších než minutových spotů je 50% sleva. Podle výzkumu GfK Praha ženy stráví v čekárně minimálně 30 minut, 80 % z nich se přitom nevěnuje žádné aktivitě.