Konkurence deníků v metru se zvýšila

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

V prostorách pražského metra se zvýšila konkurence při distribuci bezplatných deníků. Deník Metro totiž přišel o svoji dlouholetou exkluzivitu, když od minulého týdne vstoupil do metra také Metropolitní Expres, nejmladší z pražských bezplatných deníků. Stojany obou deníků jsou ve vestibulech metra umístěny hned vedle sebe. Třetí bezplatný deník, 24 hodin, zatím ponechává kameloty před vstupem do metra. O rozšíření počtu deníků distribuovaných v metru se uvažovalo už od podzimu loňského roku. Protože se ale vyjednávání neustále protahovalo, platil pro letošní měsíce stav z loňského roku, kdy bylo Metro jediným deníkem distribuovaným uvnitř vestibulů podzemní dráhy. Všechny tři de-níky jsou v Praze distribuovány v přibližném průměrném nákladu 200 tisíc výtisků. Podle aktuálních dat Media projektu dosahuje čtenost Metra na území Prahy 168 tisíc, Metropolitní Expres čte 117 tisíc a 24 hodin 147 tisíc čtenářů.


 


01obr_metro.jpg


Metro už není samo. Stojany bezplatných deníků Metro a Metropolitní Expres ve vestibulech pražského metra – Metropolitní Expres nově začal s touto formou distribuce.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.