Když bundesliga rozděluje…

28. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Poslední hvizd fotbalové sezony je nejen signálem k zahájení dovolených hráčů a zvýšení přestupové aktivity manažerů, ale i časem rozdělování ze společného balíku peněz za televizní práva. Přestože německá bundesliga v této disciplíně zdaleka nemůže konkurovat kvalitnějším ligám v Anglii, Španělsku nebo Itálii, přilepšení od televizí skutečně není zanedbatelné. Podle propočtů auditorské firmy Ernst & Young tak např. letošní mistr VfB Stuttgart inkasuje více než 26 milionů eur, což je meziročně o 80 % více než po loňské sezoně. Šampion z roku 2006, Bayern Mnichov, si přijde na 25 milionů (o 55 % více) a dokonce i sestupující Borussia Mönchengladbach dostane 17 milionů eur. Jakémukoli účastníku tuzemské Gambrinus ligy, které již roky z ekonomického hlediska ubližuje mj. i lhostejnost české fotbalové generality k šetření korupčních skandálů, se při čtení částek musí jen tajit dech.


 


08obr_bundesliga.jpg


 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.