Kategorizace má strom
Finální podobu má tzv. kategorizace internetových médií (viz M&M 5/2007). Podle materiálů Sdružení pro internetovou reklamu bude tzv. kategorizační strom tvořen 19 položkami, zatímco v lednu se uvažovalo o 17 kategoriích. V seznamu jsou: 1. Vyhledávání, katalogy; 2. Služby – mapy, e-mail, jízdní řády; 3. Zpravodajství (dom.+ zahr.); 4. Sport; 5. Bulvární zpravodajství, společenské magazíny; 6. Životní styl, hobby; 7. Cestování; 8. Reality, servery o bydlení; 9. IT servery, web, SW, HW; 10. Mobilní komunikace, digi, foto, video; 11. Ekonomika, finance, právo; 12. Komunitní servery, chaty, seznamky; 13. Media – TV, rádia; 14. Auto-moto servery; 15. Hry, zábava, hudba, film, kultura, děti; 16. Obchod, prodej, inzerce; 17. Pracovní servery; 18. Servery zaměřené na ženy a zdraví; 19. Titulní stránky serverů. Cílem projektu kategorizace internetu je zpřehlednění a zjednodušení výstupů měření. Každé médium může patřit jen jednomu provozovateli.