Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jednou nohou v síti, a tou druhou…

Redakce MAM28. 5. 2007

Mnozí by je označili za lokální, nezávislé agentury. JuTurn, Marco/BBN a United People však mají stejně jako C&COM své zázemí v mezinárodních sítích či asociacích. Na rozdíl od známějších sítí typu Leo Burnett či Ogilvy však mají vlastní korporátní identitu.


Ju-Turn,


člen sítě Confrad


p18obr_Kaleta1.jpgJiří Kaleta


generální ředitel


Ju-Turn je členem Confradu od roku 2003. Důvody pro členství jsou: 1) přístup ke zkušenostem a know-how z jiných zemí, a to zejména v západní Evropě a USA; 2) potenciál zapojení do nadnárodních kampaní a sdílení nadnárodních klientů; 3) možnost výměny zaměstnanců mezi členskými agenturami; 4) sdíle-ní kreativního potenciálu celé sítě. Síť Confrad má v současnosti 17 členů a 5 kandidátů na členství. Členy jsou agentury z Evropy (SRN, Finsko, Dánsko, UK, Itálie, Nizozemsko, Francie, ČR, Rusko, Belgie, Španělsko, Švýcarsko), USA a Asie (Japonsko). V současné době nesdílíme přímo klienta v rámci sítě, ale několik agentur v rámci sítě pracuje pro lokální zastoupení stejných klientů jako my v ČR – např. KBC/ČSOB či Intrum Justitia. Tendry jsou v Confradu rozděleny na dvě úrovně – pokud jde o tendr s nadnárodním potenciálem, tj. “síťový”, vedoucí agentura zodpovědná za takový tendr má právo požádat vybrané další dvě agentury o práci na kreativním řešení a kompenzaci za tuto práci (skicovné) hradí Confrad. Pokud jde o tendr na “lokální” byznys, členové si často navzájem poskytují kreativní podporu za “přátelské” ceny – skicovné. Ju-Turn například v letošním roce využil kreativní potenciál belgické a francouzské agentury při práci na lokálním tendru pro O2. Síť pravidelně organizuje vlastní výzkumné projekty – v minulostí např. téma “obtěžování” okolí při užívání mobilních telefonů, problémy s odpadem, diskriminaci a rasismus, aj. Dvakrát ročně probíhá pravidelné setkání v různých koutech světa, kde společně vyhodnocujeme a vyměňujeme si aktuální poznatky. Členství může být zrušeno z důvodů neplacení členských poplatků, případně nízké aktivity v rámci sítě. Podmínkou pro vstup jsou nezávislost a kvalita agentury a její nabídky služeb. Všechny agentury v síti nabízejí full-service, některé z nich mají specializované divize či sesterské společnosti pro oblasti sales promotion, tisku a produkce, PR, nákupu médií, on-line komunikace, výzkumu atp.


united people, člen MAP Network


p18obr_Antl_0533.jpgDavid Antl, ředitel


jednatel


MAP Network je sítí národních, na sobě majetkově nezávislých agentur. Na řízení sítě MAP Network se přímo podílejí vlastníci místních agentur. Síť má sídlo v nizozemském Rotterdamu. Post prezidenta zastává vždy ředitel jedné z členských agentur, mezinárodní koordinátorkou je Marlies Smithová. Členství je dobrovolné na základě posouzení přínosů, které z něj plynou. Členské poplatky jsou bezezbytku reinvestovány do činnosti sítě, resp. jsou společně využívány např. pro sdílení know-how, informací, pořádání seminářů, účasti v tendrech a setkávání členů. Filosofii sítě MAP Network určuje tým reprezentantů národních agentur z celé Evropy. Na setkáních sítě v rámci celé Evropy probíhá výměna informací, zkušeností národních agentur a dále prezentace úspěchů a novinek. Síť je založena na principu B2B, při sdílení klientů si vzájemně odvádíme dohodnuté odměny. Členskými agenturami jsou: AWA, Machester, UK, Oy Goodwill, Helsinki, Finsko, Admix ZakendzijnZaken, Rotterdam, Nizozemsko, die Geschmackverstärker, Berlín, Německo, Admix BelgiD, Brusel, Belgie, MAP The Agency, Paříž, Francie, united people, Brno, ČR, gmp/MAP Romania, Bukurešť, Rumunsko


Marco/BBN, člen The Business Branding Network


p18obr_PavelMarek.jpgPavel Marek


ředitel


Členem BBN jsme od března 2001. Důvodů pro vstup do BBN bylo více. Zvýšení know-how, zapojení do mezinárodního obchodu a hlavně nové obchodní příležitosti. Nyní vlastníme akcie BBN a jsme tak přímo zainteresováni na ekonomice celé sítě. BBN v současnosti zahrnuje přibližně 26 agentur, které operují ve 24 zemích. Síť pokrývá svými členy všechny světadíly. V našem portfoliu jsou nyní dva klienti, které sdílíme v síti. Zúčastňujeme se jak lokálních tendrů, tak mezinárodních v rámci sítě. BBN vyvinulo metodiku pro práci s brandy, tzv. Brand Journey, kterou využíváme, a dále pak i další sady nástrojů pro tvorbu komunikačních strategií. Každý rok probíhá interní kreativní soutěž BBN Creative Awards. O členství může agentura přijít, pokud neplní stanovy, neúčastní se vzdělávacích projektů, new biz projektů; může být rovněž vyloučena valnou hromadou, pokud profesně neodpovídá podmínkám. Agentury v síti BBN jsou full-service agentury se zaměřením na B2B a B2C komunikaci.

×

Coca-Cola koupí výrobce vitaminové vody Glaceau

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. května 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více