Je z čeho vybírat

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

p03obr_Vlcek_Pavel.jpgTato příloha, věnovaná reklamním a dárkovým předmětům, pokračuje ve snaze být nápomocna zadavatelům při výběru dárkových předmětů. Zatímco předcházející příloha se zabývala co nejlevnějšími dárkovými předměty, v tomto vydání jsme se zaměřili na vyšší segment v ceně zhruba 300 až 500 korun. V této cenové kategorii je obrovský výběr, a pokud někdo za jeden firemní dárek hodlá utratit i „pětistovku“ (kterou si sice odepíše z daní), pak vyžaduje kvalitu a efektivitu.


V této příloze se dočtete, co všechno je možné „provádět“ například s čokoládou nebo se sušenkami, jak oslovit reklamním textilem ženy nebo, že když darujete zajímavou sadu vína a „příslušenství“ či promo delikatesy, chybu neuděláte. Součástí přílohy jsou také ankety, v nichž si mohou zadavatelé potvrdit, zda otázky, které ohledně reklamních předmětů trápí je, řeší i ostatní; dodavatelé se naopak mohou inspirovat názory jiných než svých klientů a názory konkurence.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení