Je z čeho vybírat
Tato příloha, věnovaná reklamním a dárkovým předmětům, pokračuje ve snaze být nápomocna zadavatelům při výběru dárkových předmětů. Zatímco předcházející příloha se zabývala co nejlevnějšími dárkovými předměty, v tomto vydání jsme se zaměřili na vyšší segment v ceně zhruba 300 až 500 korun. V této cenové kategorii je obrovský výběr, a pokud někdo za jeden firemní dárek hodlá utratit i “pětistovku” (kterou si sice odepíše z daní), pak vyžaduje kvalitu a efektivitu.
V této příloze se dočtete, co všechno je možné “provádět” například s čokoládou nebo se sušenkami, jak oslovit reklamním textilem ženy nebo, že když darujete zajímavou sadu vína a “příslušenství” či promo delikatesy, chybu neuděláte. Součástí přílohy jsou také ankety, v nichž si mohou zadavatelé potvrdit, zda otázky, které ohledně reklamních předmětů trápí je, řeší i ostatní; dodavatelé se naopak mohou inspirovat názory jiných než svých klientů a názory konkurence.