Jarní kampaň DHL s bambusem

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letošní jarní kampaň přepravní společnosti DHL Express komunikuje služby zásilek s garantovaným časem doručení TimeDefinite. Na nadlinkovou komunikaci (print a outdoor) navázala společnost také directmarketingovými aktivitami a kampaní na internetu. Hlavním sdělením kampaně byla rychlost v přepravě zásilek z Evropy do Asie a zpět. Direct mail, který vytvořila agentura Ogilvy One, oslovil stávající aktivní i neaktivní zákazníky a cílil také na potenciální klienty. Kreativa využila asijských motivů a symbolu propojení Evropy a Asie prostřednictvím bambusu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.