Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jakým způsobem měníme olej v autě?

Redakce MAM7. 5. 2007

Někteří jsou samostatní a rozlišují i značky oleje, většina to však nechává na servisu


Za posledních patnáct let vzrostl počet osobních automobilů v Česku o 58 % (Euro-stat). Z toho důvodu vznikají větší nároky na společnosti zabezpečující servisní služby. K údržbě vozidla patří pravidelná výměna oleje. A právě výměna motorového oleje v osobních automobilech byla tématem našeho zatím posledního projektu OMD Snapshots.


Z výsledků vyplývá, že osmdesát procent lidí z aktivní internetové populace má v domácnosti osobní auto, buď soukromé nebo firemní. Nejvíce firemních automobilů je u věkově mladší skupiny obyvatel z větších měst a s vyšším vzděláním.


Více než 40 %, převážně mladších lidí, se nezajímá o výměnu motorového oleje a nechává tuto povinnost na někom jiném. Minimálně jednou ročně si mění nebo nechává měnit olej 43 % populace. Zbytek motoristů se výměnou oleje zabývá méně než jednou ročně.


OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 518 lidí ve věku 12-69 let.


04obr_graf.jpg

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více