Jaké sponzorované akce navštěvujeme?

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Téměř polovina lidí považuje za správné, když firma sponzoruje nějakou akci


V naší nejnovější studii OMD Snapshots zaměřené na sponzoring nás zajímalo, které sponzorské události lidé navštěvuji nejčastěji.


Téměř polovina lidí považuje za správné, když některá firma sponzoruje společenskou či kulturní akci; 45 % populace má na tuto činnost neutrální názor (považují to za běžné) a jenom 3 % si myslí, že je to zbytečné vynakládání peněz.


Nejčastěji navštěvované jsou koncerty či letní festivaly rockové a populární hudby. Ze společenských akcí jsou to různé události konané ve městě. U sportovních událostí je to pak zejména hokej, fotbal a různé atletické závody, respektive městské maratony. V souvislostí s kulturními akcemi se lidé nejvíce zúčastňují filmových festivalů.


OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 518 lidí ve věku 12-69 let.


04obr_graf.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.