Téměř polovina lidí považuje za správné, když firma sponzoruje nějakou akci
V naší nejnovější studii OMD Snapshots zaměřené na sponzoring nás zajímalo, které sponzorské události lidé navštěvuji nejčastěji.
Téměř polovina lidí považuje za správné, když některá firma sponzoruje společenskou či kulturní akci; 45 % populace má na tuto činnost neutrální názor (považují to za běžné) a jenom 3 % si myslí, že je to zbytečné vynakládání peněz.
Nejčastěji navštěvované jsou koncerty či letní festivaly rockové a populární hudby. Ze společenských akcí jsou to různé události konané ve městě. U sportovních událostí je to pak zejména hokej, fotbal a různé atletické závody, respektive městské maratony. V souvislostí s kulturními akcemi se lidé nejvíce zúčastňují filmových festivalů.
OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 518 lidí ve věku 12-69 let.