Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Inzerujeme pro budoucnost

Redakce MAM14. 5. 2007

“Studenti si své názory často utvářejí právě v době studia, proto je nutné jim věnovat velkou pozornost,” říká Michaela Löblová, senior sales manažerka společnosti Imige. Současný profil studenta je od toho, jak byl vnímán v minulosti, hodně vzdálen. Většina studentů alespoň příležitostně pracuje. Tím se zvětšuje jejich nákupní potenciál. A že ho většinou bezezbytku využijí, není třeba zdůrazňovat. Současná studující generace je velmi ovlivněna okolní komunikací. To dokládá i Löblová: “Značka výrobku je pro současného studenta častokrát stejně důležitá jako známka v indexu.” Otevírá se tak nový segment trhu?


Jsou školy pro každého?


Ne tak docela. Komunita vysokoškolských studentů je natolik specifická, že rozhodně není účelné zde komunikovat za každou cenu. Vyplatí se důkladně zvážit, zda se investované prostředky skutečně vrátí. Mezi věrné inzerenty na školách patří finanční instituce. Zřejmě nepotkáte banku, která by nepřipravila produkt “ušitý na míru” studentským potřebám. A pro jistotu rovnou získáte kontokorent, ať je co utrácet. Obdobně jsou na tom mobilní společnosti. Menší zastoupení pak mají odborná peri-odika či nakladatelství. Jen výjimečně se objeví kampaň zcela odlišná, například projekt Českých drah či výrobců nápojů a jogurtů. Právě výrobci nápojů a hotových jídel (většinou bagety či cukrovinky) mají i jiné možnosti. Prodejní automaty je možné poměrně jednoduše obrandovat a podpořit tak vlastní image bez jakékoli další inzerce. Nápady bývají většinou i zajímavé, takže svoji uživatelskou skupinu bez problémů najdou. Navíc například právě u kávy je jednoduché získat exkluzivitu. Studentům pak vlastně nezbude nic jiného, než se na ni naučit. A přeci platí, co se v mládí naučíš…


Kam s ním?


Osvědčenými reklamními nosiči mohou být i samolepící nástěnky, podložky pod počítačové myši nebo například zrcadla s reklamní plochou. Velmi zajímavým řešením se v poslední době stávají elektronické informační panely. Ty bývají umístěné ve vstupních prostorách školy, popřípadě na jiných rušných místech. Prostřední část elektronického panelu je určena k zobrazování informací, jako jsou například studijní výsledky, rozvrh zkoušek, změny v učebnách, jídelní lístek menzy apod. Po obou stranách displeje jsou prosvětlené plochy, které se používají pro reklamní a sponzorské účely. Výhodou těchto nosičů je umístění na viditelných a zároveň dostatečně rušných místech. Prosvětlení rovněž zaručuje vysokou viditelnost sdělení.


 


37obr_info.jpg


Informace na dosah. Spojení informačního panelu s plochou pro inzerci je výborný nápad. Boční strany jsou navíc prosvětlené, takže sdělení mezi informacemi o dění na škole nezanikne.

×

KarstadtQuelle změní jméno na Arcandor

Starší článek

12 stížností RPR stačí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více