Podíl internetu na obratu vydavatelství IDG předstihne podíl tiskových médií v roce 2009. V rozhovoru pro magazín Werben & Verkaufen to uvedl zakladatel společnosti Pat McGovern. Internetové aktivity vydavatelství budou podle něj za dva roky atakovat hranici 50 % celkového obratu, zatímco tisková média zaznamenají pokles na 35 % obratu. Ještě loni přitom předpokládal, že ke změně dojde až v roce 2010. Napříště se tak vyplatí silněji podporovat internetové verze nových titulů. „Start tištěného titulu nás přijde na 5 až 8 milionů dolarů, internetová verze přitom stojí jen 150 tisíc,“ srovnává obě média McGovern. Za důležitý označil McGovern vstup IDG do Číny v roce 1980, když zde firma investovala 250 tisíc dolarů. Loni zde 42 magazínů a časopisů vytvořilo zisk 32 milionů dolarů. Opačným případem je podle McGoverna Indie, kam IDG vstoupila teprve předloni. Internet zde má pouze 3% penetraci, ale prostřednictvím mobilních telefonů by se brzy k síti mohlo připojit až 35 % populace. „Je jasné, že i zde print v příštích deseti letech ztratí,“ soudí McGovern. Pro IDG je zajímavým polem působnosti také role venture kapitalisty. Po Číně, Vietnamu a Indii se chce letos prostřednictvím svých fondů angažovat v Koreji, Izraeli, Polsku, České republice a Bulharsku.
Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.