Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Grand Princ koupilo Houser

Redakce MAM7. 5. 2007

Vydavatelství Grand Princ, které se zaměřuje především na distribuci bezplatných periodik, rozšířilo své portfolio o nový titul. Od vydavatelství Tin Tin World Media totiž odkoupilo práva na vydávání kulturního průvodce Houser. Ten je rovněž distribuován bezplatně. Nové vydavatelství plánuje v časopise několik změn, chystá navýšení tištěného nákladu na 50 tis. výtisků. Časopis bude nově také k odběru na tradičních distribučních místech vydavatelství Grand Princ. Rozšíří se tak ze současných 700 míst, na kterých je časopis v současné době v Praze distribuován. Grand Princ tak v krátké době rozšiřuje své portfolio opět akvizicí, v loňském roce získala dceřiná společnost Media Labo-ratory tituly vydavatelství The Brand.


04obr_houser.jpg

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více