Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

EmbaxPrint 2007: po dvou letech opět větší

Redakce MAM21. 5. 2007

I když již v lednu proběhla oficiální uzávěrka přihlášek vystavovatelů na 24. ročník veletrhu EmbaxPrint 2007, zájem o účast naopak každý den stoupá. Pořadatel zaznamenal už v polovině ledna nárůst počtu vystavovatelů oproti stejnému období předchozího ročníku o 13 %, ještě výraznější úspěch registroval u obsazené výstavní plochy, kde ve srovnání s minulým ročníkem došlo k navýšení o téměř 20 %. EmbaxPrint, který je již tradičně pozitivně hodnocen pro silnou mezinárodní účast vystavovatelů i návštěvníků (v roce 2005 tvořil podíl zahraničních společností 36 %), má předpoklad dosáhnout silné zahraniční účasti i v roce 2007. V tomto okamžiku je potvrzena účast vystavovatelů z 20 zemí, nejvíce ze Slovenska, Polska, Německa a Itálie. Novinkou budou vystavující společnosti z Ruska nebo Filipín.


Větší stánky


V porovnání s ročníkem 2005 je u mnoha vystavovatelů, zejména tiskařského sektoru, patrný zájem o zvětšení výstavní plochy k prezentaci. Mezi vystavovateli, kteří plánují zúčastnit se veletrhu EmbaxPrint 2007, jsou společnosti Heidelberg, KBA Grafitec, Uniware, Adast, Graffin, Hewlett-Packard, Canon, Konica Minolta, Xerox, Epson, Fujifilm, Kodak nebo Océ. Z obalového oboru společnosti Mašek, Klastr Omnipack, Velteko, AppecAstro Artypa Holubov, Technology, Technopack, Obal Centrum či První obalová.


Na Embax za signmakery


Druhým významným důvodem rostoucích statistik se ukázalo rozšíření veletrhu o obor marketing a reklama, který je velkou příležitostí pro nové vystavovatele z oblasti velkoplošného tisku, signmakingu, výroby POP/POS materiálů a jiných reklamních produktů a služeb. Mezi firmami, které reagovaly na nový směr, byly společnosti Omniplast, Ferona Thyssen Plastics, Profisign Plus, Megaflex, Activity Promotion, Ospap nebo Multiexpo.


Obor marketing a reklama je atraktivní pro nové vystavovatele začleněním k prestižnímu odbornému středoevropskému veletrhu, ale pozitivně vítají tuto novou oblast veletrhu i zástupci tradičních odvětví: papír, obal a tisk. Pro tyto obory je marketing nezbytnou součástí pro prodej jejich produktů a služeb. Zájem obalářských společností o marketing dokládá mimo jiné i pravidelná účast těchto firem v tradičních soutěžích Obal roku či POP Awards Zlatá koruna – soutěž o nejlepší POP/POS materiál. Firmy tiskařské branže mají k marketingu také velmi blízko, neboť denně zajišťují pro své klienty tisk reklamních, propagačních či prezentačních materiálů. V obou případech je cílem firem nalézt nové myšlenky, zajímavá zpracování, efektivnější řešení, které zajistí potisk, balení a hlavně prodej zboží.


Pavilon G2, který bude otevřen v rámci EmbaxPrintu vůbec poprvé a rozšíří výstavní plochu tohoto veletrhu o dalších téměř 3000 m2, bude představovat pavilon marketingové komunikace. Kromě expozic vystavovatelů zde bude i konferenční prostor pro workshopy a přednášky, jejichž odbornou garanci zaručují asociace POPAI a Česká marketingová společnost. Mediálním partnerem vybraného doprovodného programu oboru marketing a reklama bude časopis Sign. První den se seznámíte s různými taji samolepicích fólií. Něco ze svého know-how a umění předvede například firma Matrix Media, která bude přímo na místě polepovat automobil, novinky v oblasti používaných materiálů představí Tomáš Vejdovec ze společnosti Bemis (vlastník MacTacu), Student Agency a Mobilboard pak ukáží případovou studii o polepu autobusů.


 


36obr_embax2.jpg


Obaly táhnou. Silné zastoupení bude mít na Embaxu tradičně obalový průmysl.

×

Rada udělila licenci pro vysílání v mobilech Óčku a Proglasu

Starší článek

Reklamy sleduje čtvrtina Čechů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více