Duhová kulička bude letos ještě větší
Letos po páté letos proběhne mezinárodní soutěž reklamy zaměřené na dětského diváka s názvem Duhová kulička. Soutěž je doplněna o dvoudenní odbornou konferenci Dítě a reklama, zaměřující se na danou problematiku. Do letošního ročníku soutěže byl přihlášen historicky zatím nejvyšší počet příspěvků. Největší počet přihlášek je letos v kategorii TV reklamy. Zájmu se dočkala také nová kategorie rozhlasové reklamy. Garantem projektu a předsedou odborné poroty je Jiří Mikeš, dalšími arbitry jsou Monica Pignal, dcera Tomáše Bati a předsedkyně představenstva Nadace Tomáše Bati, Robin Lewis, nezávislý konzultant v oblasti marketingu a reklamy (Velká Británie), Martin Štěpánek (výkonný ředitel agentury Publicis Praha, prezident AKA ČR), Martin Charvát (kreativní ředitel agentury Mark/BBDO), Jan Binar a Lars Killi (ředitel a kreativní ředitel McCann-Erickson), Daniel Růžička (kreativní ředitel Young & Rubicam Praha), Jiří Janoušek (výkonný ředitel AKA ČR) a Štěpán Wolde (Arbo Media). Verdikt odborné poroty doplní rozhodnutí dětské poroty, složené z dětí zlínských základních škol. Garantem dětské poroty je předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová. Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen Duhová kulička proběhne ve čtvrtek 31. 5. 2007 ve 21.00 h. ve zlínském Velryba Music Baru. Součástí večera bude festivalová přehlídka reklamních spotů z celého světa. Více informací na www.duhovakulicka.cz.
Která reklama zaboduje u dětské poroty? Soutěžit se bude v pěti televizních a dvou rozhlasových kategoriích.