Docela „velkej“ kopanec

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Společnost Vodafone uspořádala turnaj ve stolním fotbálku v souvislosti s tříletým sponzorstvím Ligy mistrů UEFA,“ říká Vladan Crha, ředitel komunikace Vodafonu. Turnaj probíhal ve vybraných městech od 17. února do 15. dubna. Závěrečné finále se potom uskutečnilo v Praze 28. dubna. Na každém regionálním turnaji byl připraven i „Velkej fotbálek“. Tato 400 kg vážící atrakce pro 6 hráčů má 12 jednometrových figurek. Na hřišti o rozměrech 7 x 3,5 metru si hráči mohou vyzkoušet unikátní gigantický stolní fotbálek, vyrobený speciálně pro turnaje Vodafonu.

MEZITITULEK: Nelehká cesta výroby

Vyrobit funkční realizaci podobných rozměrů není běžná zakázka. Že se kolem výroby objevila i řada problémů, potvrzuje Michaela Kučera, obchodní ředitel společnosti Member: „Od klienta jsme dostali vizualizaci fotbálku a zároveň i rozměry hracího pole. Od začátku vše záviselo na naší kreativitě a možnostech. Měli jsme volné pole působnosti ve výběru materiálů a často jsme si museli poradit s technickými problémy při výrobě i s několika změnami, které klient provedl. Zmenšovali jsme, zvětšovali jsme, hledali levnější varianty, hezčí design. Tento vývoj trval zhruba dva měsíce. Na zakázce s námi spolupracovali i odborníci z jiných oborů. Například obří figurky navrhl a vyrobil Jan Lavička, který pracuje pro film a reklamu.“

fakta

Realizace pod drobnohledem:

agentura: Avantgard

zadavatel: Vodafone

výrobce: Member

Technická data o Fotbálku Vodafone

Rozměry: š 3500 mm x d 7000 mm

Celková hmotnost: 850 kg

Figuríny: v 900 mm, 12 kg, výrobce Jan Lavička

Fe: 30 x 30 mm jackel + žárový zinek

Podlaha: překližka polepena folií

Mantinel: PC UV 4 mm Makrolon

Doba výroby: 10 pracovních dní

Kde bylo možné realizaci vidět: mimo jiné Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Ostrava, Plzeň, Liberec, Praha

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.