Direct mail pro začínající investory

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Investiční program Fénix od Komerční banky je určen zejména začínajícím investorům. Agentura Proximity Prague vytvořila direct mail, který názorně vysvětluje systém investování a ukazuje možné výnosy. Celá zásilka je stylizována do podoby grafu na milimetrovém papíře, kam se běžně zaznamenávají výnosy. Graf ukazuje, jak mohou vložené peníze růst, což ilustruje hlavní headline ve tvaru pomyslné křivky stoupající výnosů: „Podívejte se na příkladnou ideální křivku, jak se Vám Vaše výnosy mohou rozrůstat!“

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.