Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Direct má reklamní premiéru

Redakce MAM28. 5. 2007

04obr_direct.jpg


Pojišťovna Direct, jejímž akcionářem je nizozemská společnost GDII B.V. (Global Direct Insurance Investments B.V. , ta je součástí mezinárodní finanční skupiny Direct Insurance Financial Investments, D.I.F.I.), spustila minulý týden uváděcí imageovou kampaň. Direct se představuje jako prodejce pojištění motorových vozidel přes telefon, na konci roku pak i přes internet. Kampaní startuje s produktem povinného ručení, které chce v co nejkratším termínu doplnit o nabídku havarijního pojištění. V roce 2008 by pak tato pojišťovna měla začít nabízet např. i pojištění domácností. Tendr pojišťovny Direct na reklamní, mediální a PR agenturu proběhl již v létě 2006, vybrány byly Mark/BBDO, Mediacom a GCI Praha. Současná reklamní kampaň probíhá na televizních kanálech, na internetu a v tisku. TV spot režíroval Izraelec Lior Har Lev, produkci zajistila společnost Kinofilm. Sesterské pobočky pojišťovny Direct jsou v Polsku (Link4) a Izraeli (I.D.I.).


 


 

×

Coca-Cola koupí výrobce vitaminové vody Glaceau

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. května 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více