Direct má reklamní premiéru
Pojišťovna Direct, jejímž akcionářem je nizozemská společnost GDII B.V. (Global Direct Insurance Investments B.V. , ta je součástí mezinárodní finanční skupiny Direct Insurance Financial Investments, D.I.F.I.), spustila minulý týden uváděcí imageovou kampaň. Direct se představuje jako prodejce pojištění motorových vozidel přes telefon, na konci roku pak i přes internet. Kampaní startuje s produktem povinného ručení, které chce v co nejkratším termínu doplnit o nabídku havarijního pojištění. V roce 2008 by pak tato pojišťovna měla začít nabízet např. i pojištění domácností. Tendr pojišťovny Direct na reklamní, mediální a PR agenturu proběhl již v létě 2006, vybrány byly Mark/BBDO, Mediacom a GCI Praha. Současná reklamní kampaň probíhá na televizních kanálech, na internetu a v tisku. TV spot režíroval Izraelec Lior Har Lev, produkci zajistila společnost Kinofilm. Sesterské pobočky pojišťovny Direct jsou v Polsku (Link4) a Izraeli (I.D.I.).