Deutsche Telekom sníží investice o stamiliony
Deutsche Telekom chce letos drasticky snížit marketingové investice. “Oproti roku 2006 chceme ušetřit obnos v řádech stamilionů,” oznámil předseda představenstva René Obermann. V minulém roce vydal koncern na reklamu a sponzoring sumu mezi 700 a 800 miliony eur. Aby ušetřil, chce Telekom citelně navýšit efektivitu komunikačních prostředků, proto budou do budoucna mediální plány zadávány z centrály častěji než dosud. Tím se zabrání tomu, aby si jednotlivá odvětví s vlastními kampaněmi navzájem v reklamních blocích konkurovala. Ke zvýšení efektivity přispěje také zjednodušená architektura značky, která bude koncem tohoto týdne uvedená launchem značky T-Home pro pevné sítě a DSL. Doprovodná kampaň s mottem “doma bez hranic” nastavuje T-Home jako třetí nabídko-vou značku vedle T-Mobile (mobilní síť) a T-Systems (obchodní zákazníci) pod zastřešující značkou Deutsche Telekom. Paralelně proběhne i změna korporátního designu, aby ostřeji komunikoval profil nabízených značek.