Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Deutsche Telekom sníží investice o stamiliony

Redakce MAM21. 5. 2007

Deutsche Telekom chce letos drasticky snížit marketingové investice. “Oproti roku 2006 chceme ušetřit obnos v řádech stamilionů,” oznámil předseda představenstva René Obermann. V minulém roce vydal koncern na reklamu a sponzoring sumu mezi 700 a 800 miliony eur. Aby ušetřil, chce Telekom citelně navýšit efektivitu komunikačních prostředků, proto budou do budoucna mediální plány zadávány z centrály častěji než dosud. Tím se zabrání tomu, aby si jednotlivá odvětví s vlastními kampaněmi navzájem v reklamních blocích konkurovala. Ke zvýšení efektivity přispěje také zjednodušená architektura značky, která bude koncem tohoto týdne uvedená launchem značky T-Home pro pevné sítě a DSL. Doprovodná kampaň s mottem “doma bez hranic” nastavuje T-Home jako třetí nabídko-vou značku vedle T-Mobile (mobilní síť) a  T-Systems (obchodní zákazníci) pod zastřešující značkou Deutsche Telekom. Paralelně proběhne i změna korporátního designu, aby ostřeji komunikoval profil nabízených značek.

×

Rada udělila licenci pro vysílání v mobilech Óčku a Proglasu

Starší článek

Reklamy sleduje čtvrtina Čechů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více