Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Dárkové sady – pravá radost z dárku

Redakce MAM14. 5. 2007

Dárek by měl, a dokonce musí, splňovat velké množství kritérií, aby byl povedeným dárkem, který má na straně obdarovaného ohlas. Samozřejmě mluvíme-li o dárcích luxusních, nejlépe dle novodobého určení VIP. Všeobecně je také známé, že nejúspěšnějším dárkem bývá víno nebo cokoliv, co se dá vypít či sníst, a právě to je podstatou dárkových sad s vínem.


Z nabídky se dá v poslední době vybírat velmi neomezeně a v podstatě je možné cokoliv. Základem je obvykle, jak jsme si již řekli, láhev vína s předmětem nebo předměty, které volíme dle skupiny, již chceme obdarovat.


Pozdravy ze země…


První skupinou mohou být sady s označením snad dle všech evropských zemí a se vším, co k nim patří. Italská sada tak bude obsahovat celkem intuitivně spolu s láhví italského vína špagety a speciální vidličky na špagety nebo olivový olej, koření a kráječ na pizzu.


Španělská sada s delikatesní chorizo klobásou a nožem zaujme pravé gurmány, francouzská sada pak zahrnuje třeba lahodné Chateau le Menhir a tři vybrané paštiky z husích jatýrek.


Kdo si nevybere z “kulinářských sad”, má možnost dát svému klientovi v dárkové sadě v luxusním balení láhev vína a dárek třeba jen pro radost.


Hra na překvapení


Sada “Procvičte si paměť”, kde obdarovaný najde láhev šampaňského Prosecco a designové pexeso, nebo “Návykový basketbal” opět s láhví vína, ale se stolní hrou, bude zábavou pro celou kancelář. Pro ty nejnáročnější jsou v poslední době velmi často poptávané dárkové sady “na míru”. Tady je zapotřebí, aby klient zadal cílovou skupinu a částku, kolik má sada stát, a pak je možné téměř cokoliv. Samozřejmě, důležité je také znát situaci, za které bude dárek předáván, ale vždy je zapotřebí si také uvědomit, že nedílnou součástí jakékoliv sady je její balení. Již dávno jsou pryč časy, kdy stačilo dát láhev vína s vývrtkou do igelitové tašky…


Autor je ředitelem společnosti Originální.


p10obr_sady1.jpg


záleží na obalu. Dárkové sady se řadí mezi VIP dárky. Důležitý je zde obsah, ale i obal.


p10obr_sady2.jpg


VIVAT! Vytvořit dárkovou sadu ve stylu vybrané země je snadné. Například italské víno a italské těstoviny patří k sobě.

×

KarstadtQuelle změní jméno na Arcandor

Starší článek

12 stížností RPR stačí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více