Clio Awards 2007
Od 9. do 12. května probíhal na floridské Miami další ročník uznávané reklamní soutěže Clio Awards. Grand Prix v kategorii TV/Ki-no získala Leo Burnett Miláno za spot “Underwater World” pro pračky značky Aqualtis. V tiskové reklamě se prosadili Saatchi & Saatchi New York s globální a již několikrát oceněnou kampaní 42 Below Vodka. Sekci venkovní reklamy ovládl McDonalds motivem “Sundial” od Leo Burnett Chicago. Grand Prix za nejlepší interaktivní kampaň si odvezly Nike a jeho agentura R/GA z New Yorku za projekt Nike+. Tatáž sportovní značka zabodovala i v kategorii inovativních médií, a to s kampaní Barrio Bonito od BBDO Buenos Aires. Grand Prix za nejnápaditější integrovanou komunikaci si zasloužily Adidas a agentura 180 Amsterdam za Adidas +10. Kategorie Poster, Content & Contact, Radio, Design a studentská sekce letos zůstaly bez Grand Prix.