CityScreen s novým ceníkem
Od dubna platí nový ceník produktů Klasik (spot o délce 30 vteřin) a Mini (10sekundový) v rámci informačního a reklamního projektu CityScreen ve vozech MHD v Plzni. Ten na počátku října 2006 ve své agentuře Pohyblivá reklamní vyvinuly a zprovoznily Plzeňské městské dopravní podniky (PMDP). Vysílání je tvořeno smyčkou nepřesahující 60 minut a je aktualizováno každý týden o víkendu. “Nejlevnější balíček začíná již od 3000 Kč. Za tuto cenu zákazník získá téměř deset tisíc promítnutí za týden,” přiblížila pro M&M obchodní model kampaní marketingová specialistka PMDP Julie Brožová. O provozu podobné sítě ve vozech pražského metra uvažovala před časem ve spolupráci s firmou UniControls i společnost JCDecaux (viz M&M Venkovní reklama 1/2006), k realizaci ale dosud nedošlo.