Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

CityScreen s novým ceníkem

Redakce MAM21. 5. 2007

Od dubna platí nový ceník produktů Klasik (spot o délce 30 vteřin) a Mini (10sekundový) v rámci informačního a reklamního projektu CityScreen ve vozech MHD v Plzni. Ten na počátku října 2006 ve své agentuře Pohyblivá reklamní vyvinuly a zprovoznily Plzeňské městské dopravní podniky (PMDP). Vysílání je tvořeno smyčkou nepřesahující 60 minut a je aktualizováno každý týden o víkendu. “Nejlevnější balíček začíná již od 3000 Kč. Za tuto cenu zákazník získá téměř deset tisíc promítnutí za týden,” přiblížila pro M&M obchodní model kampaní marketingová specialistka PMDP Julie Brožová. O provozu podobné sítě ve vozech pražského metra uvažovala před časem ve spolupráci s firmou UniControls i společnost JCDecaux (viz M&M Venkovní reklama 1/2006), k realizaci ale dosud nedošlo.


04obr_citysrceen.jpg

×

Rada udělila licenci pro vysílání v mobilech Óčku a Proglasu

Starší článek

Reklamy sleduje čtvrtina Čechů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více