Společnost Bohemia Sekt se chystá letos už sedmým rokem podpořit prodej sektů v letním období. Nová kampaň má také profilovat značku Bohemia Sekt jako příjemný, noblesní a elegantní nápoj. „Kampaní oslovíme zejména část dospělé populace mezi dvaceti a čtyřiceti lety, která touží po zlepšení svého životního stylu, jisté uvolněnosti a smyslnosti,“ uvedl generální ředitel Bohemia Sekt Josef Vozdecký. Letní prodeje podpoří kampaň, jíž bude dominovat claim „Užívejte si častěji!“ a od 20. 5. nový televizní spot. Spotřebitelé budou osloveni také v místě prodeje, ve více než dvou stovkách restaurantů. Promotion pomocí letáků a samolepek umístěných na košících jahod bude probíhat na více než čtyř stech prodejních místech. Realizaci kampaně má na starost reklamní agentura Kaspen. Značka bude také už po několikáté podpořena na společenských setkáních v „Bohemia Sekt Summer Barech“ ve dvanácti městech po celé ČR.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).