Bohemia Sekt opět s letní kampaní

14. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Bohemia Sekt se chystá letos už sedmým rokem podpořit prodej sektů v letním období. Nová kampaň má také profilovat značku Bohemia Sekt jako příjemný, noblesní a elegantní nápoj. „Kampaní oslovíme zejména část dospělé populace mezi dvaceti a čtyřiceti lety, která touží po zlepšení svého životního stylu, jisté uvolněnosti a smyslnosti,“ uvedl generální ředitel Bohemia Sekt Josef Vozdecký. Letní prodeje podpoří kampaň, jíž bude dominovat claim „Užívejte si častěji!“ a od 20. 5. nový televizní spot. Spotřebitelé budou osloveni také v místě prodeje, ve více než dvou stovkách restaurantů. Promotion pomocí letáků a samolepek umístěných na košících jahod bude probíhat na více než čtyř stech prodejních místech. Realizaci kampaně má na starost reklamní agentura Kaspen. Značka bude také už po několikáté podpořena na společenských setkáních v „Bohemia Sekt Summer Barech“ ve dvanácti městech po celé ČR.


04obr_Bohemka.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.