BMV promotion skrz mobilní fotku

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Stačí jediný snímek mobilem a i technicky nezkušený uživatel si sám obstará nejnovější informace k vozu BMV. Výrobce automobilů nasadil nyní v marketingu takzvané semakódy (semacodes). Černobílé čárové kódy se nalézají na prodejních prospektech nebo v BMV magazínu, k dostání jsou též na eventových akcích. Zájemce o informace si kód vyfotografuje mobilem a následně se mu automaticky otevře webová stránka s produktovými informacemi nebo vyzváněcími tóny a videem. Je tu jediná překážka: uživatel si nejprve musí software stáhnout na stránkách firmy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.