Arte Emoción Seat od Wmc/Grey

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Wmc/Grey připravila pro svého klienta Seat design výtvarné soutěže Arte Emoción, kterou pořádá ve spolupráci s Akademií výtvarných umění v Praze. Soutěžní práce jsou inspirovány automobily značky Seat či jejich součástmi. Předmětem soutěže „Arte emoción“ je vytvoření volného výtvarného díla, a to jakoukoli výtvarnou technikou. Součástí materiálů je také katalog deseti nejúspěšnějších děl, který je ke stažení na www.arte-emocion.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.