Výzkum oblíbenosti televizních reklam vysílaných během mistrovství světa v hokeji, který provádí agentury Mark/BBDO a OMD, zná své výsledky. Stejně jako byl letos rozpačitý výkon českého hokejového družstva, byl slabý i výběr televizní reklamy (viz komentář Martina Charváta). Výzkum probíhal on-line na reprezentativním vzorku internetové populace pokrývající celou ČR (internetovou populací se rozumí lidé, co používají internet alespoň jednou za měsíc, což je necelých 50 % celé populace ČR starší 12ti let). Celkem bylo dotázáno 300 respondentů. Vítězný sponzorský vzkaz Telefóniky O2 vytvořila reklamní agentura Euro RSCG Prague.
Poř. | Reklama – TV spot | Hodnocení | (zaokrouhleno) | |
1. | Telefónica O2 | 2,7 | ||
2. | Synot tip – 2 muži sedí, jeden v dresu | 2,8 | ||
3. | Synot tip – 1 muž sedí, druhy přichází | 2,8 | ||
4. | Budvar – Švédi | 2,9 | ||
5. | Krušovice | 2,9 | ||
6. | Budvar – Češi, do toho | 2,9 | ||
7. | Budvar – lidi odcházejí | 2,9 | ||
8. | Fortuna | 3,1 | ||
9. | Sapeli | 3,1 | ||
10. | Proenzi – Holeček | 3,1 | ||
11. | Remax | 3,3 | ||
benchmark (= průměr) pro hodnocení (bez ohledu na kategorii) | 2,7 | |||
Pozn.: Hodnocení reklamy (po zhlédnutí spotu) |