All star české reklamy ’07

21. 5. 2007 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výzkum oblíbenosti televizních reklam vysílaných během mistrovství světa v hokeji, který provádí agentury Mark/BBDO a OMD, zná své výsledky. Stejně jako byl letos rozpačitý výkon českého hokejového družstva, byl slabý i výběr televizní reklamy (viz komentář Martina Charváta). Výzkum probíhal on-line na reprezentativním vzorku internetové populace pokrývající celou ČR (internetovou populací se rozumí lidé, co používají internet alespoň jednou za měsíc, což je necelých 50 % celé populace ČR starší 12ti let). Celkem bylo dotázáno 300 respondentů. Vítězný sponzorský vzkaz Telefóniky O2 vytvořila reklamní agentura Euro RSCG Prague.


04obr_allstar.jpg


 



Hodnocení reklamy (N=296)

























































Poř. Reklama – TV spot Hodnocení   (zaokrouhleno)
1. Telefónica O2 2,7
2. Synot tip – 2 muži sedí, jeden v dresu 2,8
3. Synot tip – 1 muž sedí, druhy přichází 2,8
4. Budvar – Švédi 2,9
5. Krušovice 2,9
6. Budvar – Češi, do toho 2,9
7. Budvar – lidi odcházejí 2,9
8. Fortuna 3,1
9. Sapeli 3,1
10. Proenzi – Holeček 3,1
11. Remax 3,3
benchmark (= průměr) pro hodnocení (bez ohledu na kategorii) 2,7
Pozn.: Hodnocení reklamy (po zhlédnutí spotu)  

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.