Algida uvádí na trh Café Zero°
Společnost Unilever uvádí na trh nový produkt z řady výrobků Algida, Café Zero°. Jedná se o ledovou kávu s mlékem, která obsahuje mi-krogranule ledové tříště. Café Zero° je určeno pro mladé lidi ve věku 20 až 35 let se zálibou v novinkách a experimentování. Unilever při vývoji nového produktu vsadil na trend vzrůstající obliby konzumace kvalitní kávy a kavárenství a zároveň se snažil přijít s výrobkem, který by nebyl závislý na sezonnosti jako zmrzlina. Brand design Café Zero° měla na starosti agentura FutureBrand. Kreativní proces prošel během tří let vývoje několika fázemi. Nejprve se zkoumaly vizuální a smyslové atributy, které se ke kávě vážou, jako je barva, aroma, konzistence. Název Café Zero° vystihuje vlastnosti nového nápoje a je srozumitelný ve všech jazycích. Pro design obalu využili kreativci teplých barev, typických pro svět kávy, odstíněné pro rozlišení tří typů: espressa, capuccina a moccacina.