Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Algida uvádí na trh Café Zero°

Redakce MAM14. 5. 2007

Společnost Unilever uvádí na trh nový produkt z řady výrobků Algida, Café Zero°. Jedná se o ledovou kávu s mlékem, která obsahuje mi-krogranule ledové tříště. Café Zero° je určeno pro mladé lidi ve věku 20 až 35 let se zálibou v novinkách a experimentování. Unilever při vývoji nového produktu vsadil na trend vzrůstající obliby konzumace kvalitní kávy a kavárenství a zároveň se snažil přijít s výrobkem, který by nebyl závislý na sezonnosti jako zmrzlina. Brand design Café Zero° měla na starosti agentura FutureBrand. Kreativní proces prošel během tří let vývoje několika fázemi. Nejprve se zkoumaly vizuální a smyslové atributy, které se ke kávě vážou, jako je barva, aroma, konzistence. Název Café Zero° vystihuje vlastnosti nového nápoje a je srozumitelný ve všech jazycích. Pro design obalu využili kreativci teplých barev, typických pro svět kávy, odstíněné pro rozlišení tří typů: espressa, capuccina a moccacina.

×

KarstadtQuelle změní jméno na Arcandor

Starší článek

12 stížností RPR stačí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více