{{ post.post_title }}
{{ post.excerpt }}
Pozici druhého nejsilnějšího bulvárního deníku obsadil v březnu opět deník Aha! vydavatelství Ebika, který na čas o tuto pozici přišel. Podle auditovaných nákladů ABC ČR dosáhl průměrný prodej Aha! v březnu 118 tis. výtisků. Konkurenční deník Šíp prodal v březnu 106 tis. výtisků, pozici jedničky drží s přehledem Blesk (456 tis. kusů). Oproti únoru, který byl pro bulvární deníky mimořádně úspěšný v souvislosti s úmrtím hudebníka Karla Svobody, došlo k meziměsíčnímu poklesu prodaného nákladu u všech bulvárních deníků. Ostatní deníky si v zásadě udržely úroveň prodaného nákladu z února. Celkem se v letošním březnu prodalo v průměru 1,677 mil. kusů, což bylo o 3 % více než ve stejném období vloni.