Značka Klasa jinak

16. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na konci dubna uplyne tříletá lhůta pro přizpůsobení národních podpor v zemědělství pravidlům Evropské unie. Změna se dotkne hlavního programu propagace domácích potravin značky Klasa. Během roku 2006 do něj stát investoval 238 milionů korun. Od počátku udělování značky Klasa v roce 2003 získalo toto označení 1384 produktů od 198 výrobců. Podmínky pro udělení značky Klasa se nezmění, dál se už ale nebude klást důraz na domácí původ. Změny se dotknou kampaně, která Klasu provází. Kromě jiného slogan „To nejlepší z naší země“ nahradí „To nejlepší pro vaše nejbližší“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení