Živnobanka s kampaní
Pod heslem “Dopřejte svým dětem klidné rodiče” komunikuje v reklamě Živnostenská banka hypoteční úvěry s nadstandardním pojištěním schopnosti splácet. Koncept agentury TBWAPraha vychází z faktu, že spotřebitelé vnímají při zvažování hypotéky nejcitlivěji právě rizika spojená se schopností úvěr v případě dlouhodobé nemoci či ztráty zaměstnání splácet. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o ŽB jako bance poskytující hypoteční úvěry pro běžnou klientelu tak, aby ji klient zařadil na “short list” bank při rozhodování. Za nosiče kampaně byly zvoleny tisk a internet doplněné o vlepování voucherů s nabídkou odhadu nemovitosti zdarma do časopisů Týden a Euro. Nedílnou součástí komunikace jsou POSM na pobočkách a dekorace výloh poboček po celé ČR. Druhá jarní kampaň Živnostenské banky bude zaměřena na komunikaci výhodných osobních účtů.