Xbox neuspěl s reklamou

16. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TV spot pro herní konzoli od Microsoftu, Xbox 360, byl zakázán kvůli lákavému znázornění pouličních závodů aut v přeplněném centru města. Autorem reklamy je společnost McCann-Erikson, která se napůl s Microsoftem brání, že se při práci na reklamním spotu řídili „vlastními směrnicemi pro společenskou zodpovědnost“. Podle společnosti měla reklama odkazovat na počítačové hry, ne na řízení auta. Navíc spot běžel po deváté hodině večer. Advertising Standard Authority se však domnívá, že upozornění varující před napodobováním dané reklamy mohlo vést k přesnému opaku. Reklama nebude vysílána ani v zahraničí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.