Marketingová a reklamní agentura WOB/BBN Germany vyhrá-la evropský tendr automobilky Hyundai na launch nového modelu i30, což je sesterský model vozu Kia Cee’d. WOB/BBN Germany získala zakázku ve spolupráci se specialisty společnosti Vogelsangs. Vítězové z Německa prezentovali koncept integrované komunikace nejvyššímu marketingovému vedení v Koreji za účasti reprezentantů všech klíčových evropských trhů a i vedení Hyundai Motor Company. Tendru se zúčastnily ještě agentury Duval Guillaume z Belgie, Revolution ze Španělska a VCCP z Velká Británie. Cílem kampaně bude posílit emocionální vnímání značky Hyundai a zvýšit její brand awareness v Evropě. Kampaň odstartuje na 23 evropských trzích v červnu 2007, model pak přijde na jednotlivé trhy během léta.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).