WOB/BBN celoevropsky pro Hyundai

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Marketingová a reklamní agentura WOB/BBN Germany vyhrá-la evropský tendr automobilky Hyundai na launch nového modelu i30, což je sesterský model vozu Kia Cee’d. WOB/BBN Germany získala zakázku ve spolupráci se specialisty společnosti Vogelsangs. Vítězové z Německa prezentovali koncept integrované komunikace nejvyššímu marketingovému vedení v Koreji za účasti reprezentantů všech klíčových evropských trhů a i vedení Hyundai Motor Company. Tendru se zúčastnily ještě agentury Duval Guillaume z Belgie, Revolution ze Španělska a VCCP z Velká Británie. Cílem kampaně bude posílit emocionální vnímání značky Hyundai a zvýšit její brand awareness v Evropě. Kampaň odstartuje na 23 evropských trzích v červnu 2007, model pak přijde na jednotlivé trhy během léta.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.