Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vyplatí se chodit mezi čtenáře?

Redakce MAM30. 4. 2007

24obr_Morvai_0045.jpgDen s Deníkem, tak se jmenuje marketingová akce, kterou odstartovalo naše vydavatelství na začátku letošního dubna. V rámci turné, které se souběžně koná ve všech krajích republiky, navštíví akce Den s Deníkem 423 míst po celé zemi.


Příslušná redakce Deníku v každém místě nejprve najde a popíše jeden z palčivých místních problémů – někde je to neexistující bankomat, někde nebezpečná křižovatka, jinde nedostatek parkovacích míst…


Z očí do očí


Na akci Den s Deníkem pak pozveme zástupce obce – starostu, radní, ale například také představitele továrny, na jejíž působení si obyvatelé v okolí stěžují. Občané pak mohou klást cílené otázky odpovědným lidem. Mohou se dožadovat řešení a diskutovat o možnostech. Ze zkušenosti mohu říci, že debaty mají skvělou atmosféru, lidé se nebojí ptát. S našimi redaktory si pak přímo na místě mohou vyzkoušet sami napsat článek, který jim v Deníku otiskneme.


Přípravy na Den s Deníkem jsou důležitým prvkem i pro redakční práci. Obvykle začínáme anketou v místě mezi desítkami občanů, přihlédneme i k jeho historii a z toho získáme podklad pro přípravu speciálního vydání pro jednotlivá města či obce, které chceme oslovit. Toto vydání pak před akcí dostane do schránky každá domácnost. Je to ale zároveň způsob, jak dostat členy redakce na místa, kam by se možná normálně vůbec nevypravili.


Pochopitelně to je rovněž velmi vhodný způsob, jak propagovat naši značku, která chce být blízko lidem. Naše noviny jsou určené čtenářům, kteří chtějí mít přehled o tom, co se děje v jejich okolí. Akce tak probíhají přesně v tom duchu, který je základní premisou našich novin: Lidem chceme s jejich denními starostmi pomáhat, ne je zaplavovat stokrát omletými politickými proklamacemi. To je smysl našeho marketingového hesla “Deník – moje noviny”.


Přes 50 tisíc lidí za tři týdny


Dosavadní zkušenosti s Dnem s Deníkem jsou velmi dobré. Počet návštěvníků se v průměru pohybuje kolem pěti set na jednu akci. Zvláště na severu Čech a Moravy je zájem veliký – často přijdou i tisíce lidí. Během prvních tří týdnů seriálu Dne s Deníkem se v celé České republice uskutečnilo 78 z celkového počtu 423 setkání s našimi čtenáři. Akce doposud navštívilo více než 51 tisíc lidí. Většinou se nám totiž daří najít a pojmenovat to, co lidi v daném místě trápí. Hlavně v menších městech lidé na naše akce spontánně reagují a diskuze jsou velmi živé. Svědčí o tom i naše stránka Čtenář-reportér, kde dáváme slovo výhradně našim čtenářům. Navíc na místě prodáváme desítky našich novin a získáváme nové předplatitele i inzerenty.


Díky Dnu s Deníkem se učíme i my sami. Pro mě osobně totiž není přínos seriálu Den s Deníkem jen v marketingové oblasti, ale akce je zaměřená i dovnitř firmy. Jde o to předvést, že jsme schopni kvalitně připravit projekt tohoto rozsahu a že dokážeme zkoordinovat nejhustší síť zpravodajů v republice, kterou naše vydavatelství disponuje. Naše regionální a lokální redakce, které dodnes pracovaly spíš na vlastní pěst, už dnes fungují jako jeden tým napříč republikou. A to se nám daří stále lépe.



předseda představenstva


Vltava-Labe-Press

×

Regulace vztahů řetězců a dodavatelů ve sněmovně neprošla

Starší článek

Sledovanost TV – 16. týden 2007 (16.4. – 22.4.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více