Volvo vybralo pro kreativitu agenturu Arnold
Švédská automobilka Volvo si vybrala po pěti měsících konkurzu agenturu Arnold Worldwide, Boston jako svou novou celosvětovou kreativní agenturu. Agentura Arnold předpokládá, že nový koncept kreativity a strategie bude představen začátkem podzimu. Rozvoj strategie značky a kreativitu, která bude postavena na pevných a bezpečných základech a zároveň bude vyvolávat emoce, bude mít za úkol nejspíše agentura Fallon. Tato agentura nejspíš povede strategii a kreativitu ve dvou klíčových regionech: v USA a v Evropě. Úřadující agentura Euro RSCG, kterou vyřadili z tendru minulý měsíc zbývající finalisté (Arnold a Fallon), si udržela pozice pro kreativitu na asijském trhu a pro oblast Tichomoří. Ale Tim Ellis, globální manažer reklamy Volva, řekl, že pro tamní trh hodlají vyhlásit tendr příští rok. Agentura Arnold neměla automobilového klienta od roku 2005, kdy Volkswagen, pro něhož zajišťovala v Americe reklamu po deset let, přešel k Crispin Porter & Bogusky. Fallon spolupracoval deset let se značkou BMW v Severní Americe.