Velikonoční inzerci vedla Milka a Ferrero

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejsilnější reklamní podporu z čokoládových pochutin v Ně-mecku, ve výši 3,2 mil. eur, za poslední měsíc dostal čokoládový zajíc od Milky. Na druhém místě pak skončil evergreen od Lindtu, zlatý zajíček, s 2,8 mil. eur. Třetí pak skončil s odstupem zajíc Harry od Kinder, na jeho podporu vydal výrobce Ferrero zhruba 800 tisíc eur. Vedle čokoládových zajíců pak do reklamy investoval nejvíce Storck (Merci) – 2,6 mil. eur, Ferrero (Mon Chéri) – 2,2 mil. eur a také Masterfoods s investicí zhruba 1,5 mil. eur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.