Týden.cz prodává reklamu

2. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na začátku února spuštěný zpravodajský server Týden.cz z portfolia vydavatelství Mediacop zahájil prodej reklamního prostoru na svých stránkách. Plochy bude na exkluzivní bázi prodávat mediálním zastupitelstvím ARBOmedia, které Týden.cz zařadilo do portfolia své internetové reklamní sítě Sun. Podle ceníku Sun bude nejdražším nabízeným standardním formátem na Týden.cz tzv. leaderboard na homepage a v sekcích (75 tisíc Kč/týden), 30 tisíc korun týdně zaplatí zadavatel za nejlevnější full banner (HP+sekce).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.