Top značky 11-24
11
Advanced Telecom
Na Hřebenech II 140 70 Praha 4
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Zdeňka Demlová
Výzkum Zdeňka Demlová AVE Marketing
Média Michal Horák
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
12
Česká Pojišťovna
Na Pankráci 121
140 21 Praha 4
Marketingový ředitel (náměstek pro marketing) Pavel Řehák
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Andrea Proroková Mather Comunications
PR Richard Kapsa AMI Communication
Sales promotion Andrea Proroková Mather Activation, Astron
Direct marketing David Poes 5P Agency, Proximity Prague
Reklamní a dárkové předměty Andrea Proroková
Výzkum Dušan Pavlů Millward Brown, TNS AISA
Média Andrea Proroková
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Zlatý středník, Rhodos, Český direkt
akce roku
Jezdíme s úsměvem
V loňském roce se nám podařilo uvést do života nový projekt podporující bezpečnost silniční dopravy – Jezdíme s úsměvem. Tento projekt si také vybrala Evropská charta bezpečnosti silničního provozu, jejímž cílem je snížit do roku 2010 počet obětí dopravních nehod v zemích Evropské unie na polovinu. V rámci této iniciativy Evropské komise už Česká pojišťovna působí se svými projekty Gentleman silnic (společně s PČR) a Bezpečné město (společně s Ministerstvem dopravy BESIP).
13
Sazka
K Žižkovu 851 190 93 Praha 9
Marketingoví ředitelé Josef Prouza, Petr Machovský
Strategické plánování Ivo Tajšl
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Josef Prouza in-house, výběrová řízení na projekty
PR Zdeněk Zikmund in-house, výběrová řízení na projekty
Sales promotion Petr Machovský in-house, výběrová řízení na projekty
Direct marketing consumer Petr Machovský, Pavel Volf in-house, výběrová řízení na projekty
Reklamní a dárkové předměty Josef Prouza in-house, výběrová řízení na projekty
Výzkum Ivo Tajšl GfK, Factum Invenio, GfK, Incoma, STEM/MARK
Média Jan Hortík Mediaedge:cia
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
akce roku
50. výročí Sazky
Nejvýznamnější událostí roku 2006 se pro nás stalo bezesporu 50. výročí Sazky. Mezi nejúspěšnější patřily v tomto směru například projekty Antipokuty aneb 50 let bezpečně se Sazkou či Dárek Sazky do kolébky. V souvislosti s výročím nejstarší a nejvýznamnější domácí loterní společnosti jsme připravili mimo jiné imageový spot Ruce, který získal několik ocenění včetně Zlatých pecek. Televizní a rozhlasovou kampaň doprovázela v tomto případě i printová inzerce. Vážíme si také finálových umístění v mezinárodní reklamní soutěži Světové asociace loterií, v níž patřila naše společnost v silné zahraniční konkurenci k nejúspěšnějším a prosadila se především v oblasti internetových projektů a televizních spotů.
14
Orion
Mezi vodami 31
143 20 Praha 4
Marketingový ředitel Tomáš Veselý
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Jan Šolta Lowe GGK, Line Art
PR jednotliví manažeři značek Pleon Impact, Intent
Sales promotion Eva Abrahámová Next time
Reklamní a dárkové předměty jednotliví manažeři značek Targo, Blue Arrow
Výzkum Pavel Holka TNS AISA, Millward Brown, GfK, ACNielsen
Média Karolína Alaxinová Mediaedge:cia
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Pozn.: značka Orion zastřešuje řadu dalších výrobkových značek v kategorii čokoládových i nečokoládových cukrovinek, rozpustných nápojů i zmrzliny – za ně odpovídají jednotliví brand manageři)
akce roku
110 let Orionu
V roce 2006 slavila značka Orion 110 let od svého založení. Spotřebitelskou komunikaci zastřešil inovovaný design Čokoládového městečka Orion i logo, které dostalo dynamičtější ráz. Spotřebitele oslovil TV spot i další nástroje komunikace až po POS materiály. Pro 4člennou rodinu Dobrotových, “obyvatele” městečka, vybrali jména spotřebitelé v soutěži. Symbolika 110. výročí Orion pak prolínala veškerou značkovou komunikací až do Vánoc.
15
Wrigley
Sokolovská 201/270
190 00 Praha 9
Marketingový manažer celého portfolia Václav Naiman
Tiskový mluvčí David Krajný, Václav Naiman AMI Communications
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Vedení společnosti odmítlo poskytnout bližší informace.
16
Aha!
Inzerce: Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1
Redakce: Panská 10, 110 00 Praha 1
Marketingová ředitelka Kateřina Jelínková
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Kateřina Jelínková FCB Prague
Rozložení mediálních investic v letech 2004-2006
akce roku
Krampol v hlavní roli
Za zmínku hodnou kampaň považujeme naši zaváděcí kampaň z loňského roku a především pak televizní spot s panem Krampolem v různých variantách. Domníváme se, že přesně oslovuje naši cílovou skupinu, vyvolává správný dojem o obsahu deníku Aha! a navozuje náležitá očekávání čtenářů. Díky určité kontroverzi jedné varianty splnil spot i úlohu PR nástroje, kdy se díky zprávám v jiných médiích dostal deník Aha! do většího povědomí.
17
Walmark
Oldřichovice 44
739 61 Třinec
Viceprezident pro marketing Alena Trtíková
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Alena Trtíková Mediarex, 1. pozitivní, Creative Direction, Comtech
PR Kateřina Ondřejková MT Praha
Sales promotion Alena Trtíková Reda, iMi, Amado, Blue Arrow
Direct marketing Petr Novotný in-house
Reklamní a dárkové předměty Alena Trtíková in-house
Výzkum Martin Šmajstrla Respond
Média Kateřina Ondřejková OMD
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
akce roku
9 mýtů o stáří
Kampaň “9 mýtů o stáří”, organizovaná v rámci CSR projektu Společnost přátelská všem generacím. Kampaň inovativně využívá spotřebních výrobků jako prostředku k informování široké veřejnosti. Nositeli informací se staly příbalové letáky vybraných produktů Walmarku (Arthrostop, Coenzyme Q 10, Denoxinal, GinkoPrim, Prostenal, Urinal, Varixinal a Megacéčko aktiv). Každý příbalový leták obsahuje vždy popis jednoho mýtu spojeného se stářím a několik rad, informací a kontaktů pro snazší zvládnutí popsaných životních situací. Ambicí této aktivity je upozornit celou společnost na skutečnost, že stáří není nemoc, ale je součástí života každého člověka.
18
Nivea
Pekařská 16
150 00 Praha 5
Marketingová ředitelka Barbara Jelínková
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama TBWA, FCB Prague
PR Helena Pecková Vorlíčková in-house
Sales promotion Green Water, Garp
Direct marketing Lion Teleperformance Česká republika
Reklamní a dárkové předměty Smile Company
Média Barbara Jelínková TME:CIA
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
akce roku
DNAge
Nejvýznamnější událostí roku 2006 bylo uvedení nové řady pro omlazení pleti DNAge Nivea Visage. Jednalo se o průlomovou technologii v péči o pleť, postavenou na omlazujících účincích kyseliny listové a kreatinu. Díky úspěchu tohoto konceptu se letos řada DNAge rozšiřuje o další dva výrobky a kromě pleťové kosmetiky je nyní zastoupena i v péči o tělo.
19
KB
Na Příkopě 33
114 07 Praha 1
Výkonný ředitel pro marketing Zdeněk Mojžíšek
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Euro RSCG
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Kalendář roku, Rhodos
Vedení společnosti odmítlo poskytnout bližší informace.
20
Tesco
Veselská 663 199 00 Praha-Letňany
Marketingová ředitelka Ivana Šedivá
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Renata Dobiášová Lowe GGK
PR Jana Matoušková
Sales promotion Monika Labudíková Aetna, nabídkové letáky Onyx
Výzkum Jan Čejka
Média Renata Dobiášová
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
akce roku
Vánoce v Tesku
Nejdůležitější událostí v marketingové komunikaci byla v loňském roce vánoční kampaň na podporu naší vánoční nabídky. Tato kampaň byla tvořena silnou in-store komunikací doprovázenou televizní kampaní, kde jsme v průběhu vánočního období uveřejnili celkem 14 rozdílných produktových spotů. Vánoce jsou pro maloobchod nejdůležitějším obdobím v roce, a proto je pro nás mediální podpora vánoční nabídky velmi důležitá.
21
GE Money Bank
BB Centrum Vyskočilova 1422/1a 140 28 Praha 4-Michle
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Václava Jiřičková Mark/BBDO
PR Eva Chaloupková Ogilvy PR
Sales promotion Lucie Chmarová Mark/BBDO, Klan, ArkAdiA, Underline
Direct marketing Jan Hromas Infas, Casus, pro kreativu: Mark/BBDO, Underline, Klan, ArkAdiA
Reklamní a dárkové předměty ArkAdiA, Klan, Underline, Story Design, Bess M&M, Brand Promotion
Výzkum Tomáš Míka TNS AISA, GfK, General Marketing
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Bronzová Effie
akce roku
Všichni přecházejí do GE Money
Nejvýznamnější událostí značky byla první opravdu 360° kampaň v ČR na nový účet enius active, která svou úspěšností předčila veškerá očekávání. Díky ní jsme zaznamenali rekordní nárůst počtu klientů – jen během prvních 6 týdnů si nový účet zřídilo 35 tisíc klientů.
22
L´Oréal
Plzeňská 11/213
150 00 Praha 5
Marketingový ředitel Jan Jílek
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Jan Jílek Universal McCann
Média Jan Jílek
PR Nikol Novotná
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
23
Avon
Avon Cosmetics
Na Maninách 876/7
170 00 Praha 7
Marketingová ředitelka Michaela Beránková
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Soho Square
Výzkum Millward Brown Czech Republic
Média Starcom Media Vest Group
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
24
Ranault
IBC Pobřežní 3
186 00 Praha 8
Marketingový ředitel Francois Mariotte
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Juraj Čech Publicis
PR Jitka Skaličková
Sales promotion Juraj Čech Production Brothers
Direct marketing Juraj Čech Production Brothers
Média Juraj Čech
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Zlatá Effie
akce roku
Formule na silnici
Marketingovou událostí loňského roku pro značku Renault bylo obhájení titulu mistra světa ve formuli 1, neboť seriál závodů F1 je jednou z nejsledovanějších světových sportovních událostí. Renault potvrdil svou technologickou vyspělost a úžasnou efektivitu. Oprávněně můžeme mluvit o tom, že své obchodní úspěchy potvrzujeme na sportovním poli a naopak. A o tom je i naše kampaň “Když to dokážeme tady, dokážeme to kdekoli”.