Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Top značky 11-24

Redakce MAM30. 4. 2007

11


Advanced Telecom


Na Hřebenech II 140 70 Praha 4


www.atspraha.cz


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Zdeňka Demlová


Výzkum Zdeňka Demlová AVE Marketing


Média Michal Horák


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


 


12


Česká Pojišťovna


Na Pankráci 121


140 21 Praha 4


www.cpoj.cz


Marketingový ředitel (náměstek pro marketing) Pavel Řehák


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Andrea Proroková Mather Comunications


PR Richard Kapsa AMI Communication


Sales promotion Andrea Proroková Mather Activation, Astron


Direct marketing David Poes 5P Agency, Proximity Prague


Reklamní a dárkové předměty Andrea Proroková  


Výzkum Dušan Pavlů Millward Brown, TNS AISA


Média Andrea Proroková  


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Zlatý středník, Rhodos, Český direkt


akce roku


p19obr_CPOJ.jpg


Jezdíme s úsměvem



V loňském roce se nám podařilo uvést do života nový projekt podporující bezpečnost silniční dopravy – Jezdíme s úsměvem. Tento projekt si také vybrala Evropská charta bezpečnosti silničního provozu, jejímž cílem je snížit do roku 2010 počet obětí dopravních nehod v zemích Evropské unie na polovinu. V rámci této iniciativy Evropské komise už Česká pojišťovna působí se svými projekty Gentleman silnic (společně s PČR) a Bezpečné město (společně s Ministerstvem dopravy BESIP).


 


13


Sazka


K Žižkovu 851 190 93 Praha 9


www.sazka.cz


Marketingoví ředitelé Josef Prouza, Petr Machovský


Strategické plánování Ivo Tajšl


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Josef Prouza in-house, výběrová řízení na projekty


PR Zdeněk Zikmund in-house, výběrová řízení na projekty


Sales promotion Petr Machovský in-house, výběrová řízení na projekty


Direct marketing consumer Petr Machovský, Pavel Volf in-house, výběrová řízení na projekty


Reklamní a dárkové předměty Josef Prouza in-house, výběrová řízení na projekty


Výzkum Ivo Tajšl GfK, Factum Invenio, GfK, Incoma, STEM/MARK


Média Jan Hortík Mediaedge:cia


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


 


akce roku


50. výročí Sazky




Nejvýznamnější událostí roku 2006 se pro nás stalo bezesporu 50. výročí Sazky. Mezi nejúspěšnější patřily v tomto směru například projekty Antipokuty aneb 50 let bezpečně se Sazkou či Dárek Sazky do kolébky. V souvislosti s výročím nejstarší a nejvýznamnější domácí loterní společnosti jsme připravili mimo jiné imageový spot Ruce, který získal několik ocenění včetně Zlatých pecek. Televizní a rozhlasovou kampaň doprovázela v tomto případě i printová inzerce. Vážíme si také finálových umístění v mezinárodní reklamní soutěži Světové asociace loterií, v níž patřila naše společnost v silné zahraniční konkurenci k nejúspěšnějším a prosadila se především v oblasti internetových projektů a televizních spotů.


 


14


Orion


Mezi vodami 31


143 20 Praha 4


www.nestle.cz


Marketingový ředitel Tomáš Veselý


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Jan Šolta Lowe GGK, Line Art


PR jednotliví manažeři značek Pleon Impact, Intent


Sales promotion Eva Abrahámová Next time


Reklamní a dárkové předměty jednotliví manažeři značek Targo, Blue Arrow


Výzkum Pavel Holka TNS AISA, Millward Brown, GfK, ACNielsen


Média Karolína Alaxinová Mediaedge:cia


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


 


Pozn.: značka Orion zastřešuje řadu dalších výrobkových značek v kategorii čokoládových i nečokoládových cukrovinek, rozpustných nápojů i zmrzliny – za ně odpovídají jednotliví brand manageři)


akce roku


p20obr_orion cokomesto1.jpg


110 let Orionu


V roce 2006 slavila značka Orion 110 let od svého založení. Spotřebitelskou komunikaci zastřešil inovovaný design Čokoládového městečka Orion i logo, které dostalo dynamičtější ráz. Spotřebitele oslovil TV spot i další nástroje komunikace až po POS materiály. Pro 4člennou rodinu Dobrotových, “obyvatele” městečka, vybrali jména spotřebitelé v soutěži. Symbolika 110. výročí Orion pak prolínala veškerou značkovou komunikací až do Vánoc.


 


15


Wrigley


Sokolovská 201/270


190 00 Praha 9


www.wrigley.com


Marketingový manažer celého portfolia Václav Naiman


Tiskový mluvčí David Krajný, Václav Naiman AMI Communications


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


Vedení společnosti odmítlo poskytnout bližší informace.


 


16


Aha!


Inzerce: Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1


Redakce: Panská 10, 110 00 Praha 1


www.ahaonline.cz


Marketingová ředitelka Kateřina Jelínková


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Kateřina Jelínková FCB Prague


Rozložení mediálních investic v letech 2004-2006


akce roku


p21obr_Krampol.jpg


Krampol v hlavní roli


Za zmínku hodnou kampaň považujeme naši zaváděcí kampaň z loňského roku a především pak televizní spot s panem Krampolem v různých variantách. Domníváme se, že přesně oslovuje naši cílovou skupinu, vyvolává správný dojem o obsahu deníku Aha! a navozuje náležitá očekávání čtenářů. Díky určité kontroverzi jedné varianty splnil spot i úlohu PR nástroje, kdy se díky zprávám v jiných médiích dostal deník Aha! do většího povědomí.


 


17


Walmark


Oldřichovice 44


739 61 Třinec


www.walmark.cz


Viceprezident pro marketing Alena Trtíková


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Alena Trtíková Mediarex, 1. pozitivní, Creative Direction, Comtech


PR Kateřina Ondřejková MT Praha


Sales promotion Alena Trtíková Reda, iMi, Amado, Blue Arrow


Direct marketing Petr Novotný in-house


Reklamní a dárkové předměty Alena Trtíková in-house


Výzkum Martin Šmajstrla Respond


Média Kateřina Ondřejková OMD


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


akce roku


p22obr_Walmark.jpg


9 mýtů o stáří



Kampaň “9 mýtů o stáří”, organizovaná v rámci CSR projektu Společnost přátelská všem generacím. Kampaň inovativně využívá spotřebních výrobků jako prostředku k informování široké veřejnosti. Nositeli informací se staly příbalové letáky vybraných produktů Walmarku (Arthrostop, Coenzyme Q 10, Denoxinal, GinkoPrim, Prostenal, Urinal, Varixinal a Megacéčko aktiv). Každý příbalový leták obsahuje vždy popis jednoho mýtu spojeného se stářím a několik rad, informací a kontaktů pro snazší zvládnutí popsaných životních situací. Ambicí této aktivity je upozornit celou společnost na skutečnost, že stáří není nemoc, ale je součástí života každého člověka.


 


18


Nivea


Pekařská 16


150 00 Praha 5


www.nivea.cz


Marketingová ředitelka Barbara Jelínková


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama   TBWA, FCB Prague


PR Helena Pecková Vorlíčková in-house


Sales promotion   Green Water, Garp


Direct marketing   Lion Teleperformance Česká republika


Reklamní a dárkové předměty   Smile Company


Média Barbara Jelínková TME:CIA


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


 


akce roku


p22obr_Nivea_DNAge.jpg


DNAge




Nejvýznamnější událostí roku 2006 bylo uvedení nové řady pro omlazení pleti DNAge Nivea Visage. Jednalo se o průlomovou technologii v péči o pleť, postavenou na omlazujících účincích kyseliny listové a kreatinu. Díky úspěchu tohoto konceptu se letos řada DNAge rozšiřuje o další dva výrobky a kromě pleťové kosmetiky je nyní zastoupena i v péči o tělo.


 


19


KB


Na Příkopě 33


114 07 Praha 1


www.kb.cz


Výkonný ředitel pro marketing Zdeněk Mojžíšek


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama   Euro RSCG


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Kalendář roku, Rhodos


Vedení společnosti odmítlo poskytnout bližší informace.



20


Tesco


Veselská 663 199 00 Praha-Letňany


www.itesco.cz


Marketingová ředitelka Ivana Šedivá


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Renata Dobiášová Lowe GGK


PR Jana Matoušková  


Sales promotion Monika Labudíková Aetna, nabídkové letáky Onyx


Výzkum Jan Čejka  


Média Renata Dobiášová


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


akce roku


p23obr_Tesco_plakat.jpg


Vánoce v Tesku




Nejdůležitější událostí v marketingové komunikaci byla v loňském roce vánoční kampaň na podporu naší vánoční nabídky. Tato kampaň byla tvořena silnou in-store komunikací doprovázenou televizní kampaní, kde jsme v průběhu vánočního období uveřejnili celkem 14 rozdílných produktových spotů. Vánoce jsou pro maloobchod nejdůležitějším obdobím v roce, a proto je pro nás mediální podpora vánoční nabídky velmi důležitá.


21


GE Money Bank


BB Centrum Vyskočilova 1422/1a 140 28 Praha 4-Michle


www.gemoney.cz


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Václava Jiřičková Mark/BBDO


PR Eva Chaloupková Ogilvy PR 


Sales promotion Lucie Chmarová Mark/BBDO, Klan, ArkAdiA, Underline


Direct marketing Jan Hromas Infas, Casus, pro kreativu: Mark/BBDO, Underline, Klan, ArkAdiA


Reklamní a dárkové předměty   ArkAdiA, Klan, Underline, Story Design, Bess M&M, Brand Promotion


Výzkum Tomáš Míka TNS AISA, GfK, General Marketing


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Bronzová Effie


akce roku


p24obr_GE.jpg


Všichni přecházejí do GE Money




Nejvýznamnější událostí značky byla první opravdu 360° kampaň v ČR na nový účet enius active, která svou úspěšností předčila veškerá očekávání. Díky ní jsme zaznamenali rekordní nárůst počtu klientů – jen během prvních 6 týdnů si nový účet zřídilo 35 tisíc klientů.


22


L´Oréal


Plzeňská 11/213


150 00 Praha 5


www.loreal.com


Marketingový ředitel Jan Jílek


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Jan Jílek Universal McCann


Média Jan Jílek  


PR Nikol Novotná  


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006



23


Avon


Avon Cosmetics


Na Maninách 876/7


170 00 Praha 7


www.avoncosmetics.cz


Marketingová ředitelka Michaela Beránková


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama   Soho Square


Výzkum   Millward Brown Czech Republic


Média   Starcom Media Vest Group


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


 



24


Ranault


IBC Pobřežní 3


186 00 Praha 8


www.renault.cz


Marketingový ředitel Francois Mariotte


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Juraj Čech Publicis


PR Jitka Skaličková  


Sales promotion Juraj Čech Production Brothers


Direct marketing Juraj Čech Production Brothers


Média Juraj Čech  


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006



Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Zlatá Effie


akce roku


p25obr_Renault.jpg


Formule na silnici



Marketingovou událostí loňského roku pro značku Renault bylo obhájení titulu mistra světa ve formuli 1, neboť seriál závodů F1 je jednou z nejsledovanějších světových sportovních událostí. Renault potvrdil svou technologickou vyspělost a úžasnou efektivitu. Oprávněně můžeme mluvit o tom, že své obchodní úspěchy potvrzujeme na sportovním poli a naopak. A o tom je i naše kampaň “Když to dokážeme tady, dokážeme to kdekoli”.

×

Regulace vztahů řetězců a dodavatelů ve sněmovně neprošla

Starší článek

Sledovanost TV – 16. týden 2007 (16.4. – 22.4.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více