Top značky 1-10
1
Vodafone
Vinohradská 167
100 00 Praha 10
Viceprezident pro marketing Chris Robbins
Strategické plánování pro firemní klientelu Marc Lange
Strategické plánování pro nefiremní klientelu Bernd Scheed
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Martin Jaroš Mark/BBDO
PR Jakub Hrabovský
Sales promotion Edita Mrkosová Skalin, Blue & Green
Direct marketing consumer Pavel Kun the Farm
Direct marketing business Ondřej Vích the Farm
Reklamní a dárkové předměty Karel Smrž Wellen
Výzkum Monika Čížková United Interactive, Millward Brown
Média Radek Krásný OMD
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Klient roku podle ADC ČR, Stříbrný Louskáček 2006, Křišťálová lupa 2006, CiB Awards 2006, Zlatý středník, Duhový paprsek
Akce roku
Žádní falešní sobi
Největší marketingovou událostí loňského roku byla pro společnost Vodafone úspěšná kampaň s “falešnými soby”, která nadsázkou a vtipem přesně sedla českému publiku a zajistila Vodafonu nejúspěšnější Vánoce za poslední čtyři roky. Loňský rok byl začátek toho, čeho chceme v ČR dosáhnout, a to změnou pravidel platných v oboru. Musíme odstranit veškeré dodatečné smluvní podmínky. Žádná ustanovení malým písmem, žádné smlouvy.
2
T-Mobile
Tomíčkova 2144/1
149 00 Praha 4
Marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Lucia Tarbajovská Saatchi & Saatchi, Klan – BTL
PR Martina Kemrová AC&C Public Relations
Sales promotion Aleš Kubík
Direct marketing Miroslav Jiřík Klan
Reklamní a dárkové předměty Aleš Kubík Apromo, Unibon
Výzkum Jitka Schrothová TNS AISA, Millward Brown, IBRS
Média Denisa Fuksová MediaCom
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Zlatý středník, Kalendář roku
akce roku
Flexibilní tarify
Zajímavých kampaní realizujeme v průběhu roku poměrně hodně. V současnosti celá naše firma žije kampaní, která představuje zákazníkům naše nové kreditní tarify. Kampaň je založena primárně na atributu flexibility, kterou se snažíme převést do všech komunikačních kanálů. Flexibilitu demonstrujeme jak v tradičních médiích, tak hledáme nové formáty na netradičních místech.
3
Telefonica
Olšanská 5/56
130 34 Praha 3
Viceprezident pro marketing Andrei Torriani
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Jana Vyhlídalová Euro RSCG, Young & Rubicam
PR Vlastimil Sršeň AMI Communications
Sales promotion Jana Vyhlídalová Ad Base, Arc Worldwide, Arkadia, Tess promotion, Euro RSCG 4G aj.
Direct marketing consumer Jana Vyhlídalová Euro RSCG 4D, Dimar, Wunderman, OgilvyOne
Direct marketing business Jana Vyhlídalová
Reklamní a dárkové předměty Jana Vyhlídalová Boss Timer, IMI Partner, Blue Arrow, Reda
Výzkum Renata Juřicová TNS AISA, Millward Brown, GfK
Média Regina Sehnalová v době uzávěrky probíhalo výběrové řízení
Rozložení mediálních investic v roce 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Zlatá Effie, Louskáček 2006, Český direkt, Hvězda 3D, Rhodos
4
Opavia
Vinohradská 2828/151
130 00 Praha 3
Výkonný ředitel pro marketing Antoine Collette
Marketingový ředitel Felix Goessl
Brand manager Tatranky Tomáš Kopřiva
Brand manager BeBe Petr Ungermann
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Euro RSCG
PR Miloš Štafen Ami Communications
Média OMD
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
akce roku
Snídaně s BeBe Dobré ráno
Komunikace značky sušenek BeBe Dobré ráno se zaměřila na aktivnější komunikaci zdravých snídaňových návyků. Agentura Euro RSCG přišla s kampaní aktivistů “Hnutí za dobrou snídani”. Provokativní kampaň přináší nový pohled na snídani a aktivní přístup k vlastnímu zdraví, bez typických snídaňových klišé. Výsledky kampaně jsou pozitivní trend, růst prodeje a udržení podílu na rostoucím segmentu trhu. Jedinečnost značky, která vlastní unikátní technologii pečení EDB je zároveň ochranou před nástupem privátních značek.
5
Lidl
Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5-Stodůlky, www.lidl.cz.
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Vedení společnosti odmítlo poskytnout bližší informace.
6
Danone
Palác Flora
Vinohradská 2828/151
130 00 Praha 3
Marketingový ředitel Felix Goessl
Group manažeři Christelle Perraux, Pierre Bernigaud, Radek Sedlecký
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Young & Rubicam
PR Miloš Štafen Euro RSCG Corporate Communications, Publicis
Sales promotion Noe’s, Lead, WTL
Výzkum TNS Aisa, Confess, GfK, ACNielsen
Média OMD Czech
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
akce roku
Dobrá máma pro rodinu
Nejvýznamnější novinkou bylo uvedení nové značky Dobrá Máma. K tomuto kroku nás vedly dva důvody: prvním je mít silnou rodinnou značku a druhým je mírný pokles spotřeby jogurtů, zejména u rodin s nižším a průměrným příjmem. Dobrá Máma splňuje požadavky zdravé výživy, což potvrdila i Česká pediatrická společnost. Spotřebitelské testy ukázaly, že pro spotřebitele jsou zajímavé její tři hlavní vlastnosti: jsou vhodné pro celou rodinu, jsou zdravé se sedmi výhodami pro zdraví a jsou k dostání za rozumnou cenu při zachování přísných požadavků na kvalitu.
7
Česká Spořitelna
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha 4
Marketingový ředitel Václav Kubata
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Young & Rubicam
PR Klára Gajdušková Czech PR, DDM
Sales Promotion 5P Agency
Direct marketing Michal Seifert 5P Agency
Reklamní a dárkové předměty Jan Brabec Reda
Výzkum Renata Rosendorfská GfK, TNS AISA, Tambor
Média Klára Gajdušková
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Stříbrná Effie, Louskáček 2006, Český direkt
akce roku
Podporujeme český fotbal
Za nejdůležitější událost značky lze považovat zahájení projektu podpory českého fotbalu a národní reprezentace (sponzorské spoty). Tuto možnost Česká spořitelna získala díky odchodu tehdejšího sponzora ING a do komunikace této věci investovala nemálo prostředků. Dalším důležitým krokem pak byla reklama prvního nemovitostního fondu na trhu v ČR.
8
Mounfield
Dálnice D1 EXIT 15 Všechromy 56 251 63 Strančice
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Euro-Agency
PR Václav Brom
Média Médea
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
akce roku
Kolo štěstí
Co se týče hlavní události, tak to bylo komunikování tradičních předsezonních slev na Kole štěstí. Kolo štěstí je pro nás každoročně jedním z nejdůležitějších a nejefektivnějších marketingových nástrojů. Letos trvalo od 6. ledna do 1. dubna. Jeho přípravě věnujeme vždy maximální pozornost a naším krédem je každý rok jej obohatit něčím novým, neotřelým. Něčím, co u zákazníků vyvolá znovu velkou pozornost. Letos to byla spolu s tradiční možností vytáčet si slevy ve výši od 12 % až do 100 % navíc ještě šance získat některý z 52 rodinných aut Volkswagen Golf Plus. Z celé kampaně na tuto akci si asi nejvíce ceníme TV spotů propagujících Kolo štěstí, v nichž ve dvojroli zákazníků vystupoval s lehce ironizující nadsázkou populární bavič Zdeněk Izer. Významné pro nás bylo také to, že jsme vstoupili do oblasti vrcholového sportu, a to formou sponzorování hokejového týmu HC Mountfield České Budějovice. Tým se probojoval až do semifinále play off.
9
Škoda Auto
Václava Klementa 869
293 60 Mladá Boleslav
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Andrea Kováriková Leagas Delaney Praha
PR Martin Lauer
Event marketing Martina Kovářová
Merchandising Peter Toman
Internet a nová média Veronika Sobotková
Výzkum Jiří Boháček GfK Praha, OPW-Research International
Média Radka Čihulková MediaCom
Marketingový ředitel Marcal Farreras
Strategický plánovač Thorsten Jux Leagas Delaney Praha
Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006
Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:
Zlatý středník, Kalendář roku, Rhodos
akce roku
Najděte svůj vlastní prostor
Rok 2006 byl pro Škoda Auto významný v mnoha směrech – firma poprvé vyrobila a prodala více než půl milionu vozů ročně, rekordní byly tržby i zisk. Událostí č. 1 však byl launch zcela nové produktové řady Škoda Roomster – koncepčně zcela nového, unikátního vozu s originálním designem a vlastnostmi. Roomster měl přenést klíčové přednosti značky Škoda, jako jsou vysoká kvalita a spolehlivost, vynikající poměr cena vs. hodnota do segmentu malých MPV – segmentu, který u nás v Česku nebyl zřetelně etablován. Model Roomster znamenal pro značku Škoda významný průnik do slibného nového segmentu, který se nachází mimo tradiční trhy osobních vozů s cílem sehrát strategicky významnou úlohu jak při získávání nových zákaznických segmentů, tak při emocionalizaci a posilování pozice značky samotné. Tento model je z pohledu marketingové komunikace revoluční především v tom, že se poprvé na její přípravě podílela jen zahraniční reklamní agentura a zadruhé se jedná o první automobil této značky komunikovaný na principu image.
10
ČSOB
Radlická 333/150
150 00 Praha 5
Marketingový ředitel pro SME Aleš Pospíšil
Marketingový ředitel pro retail Martin Jarolím
Marketingový ředitel pro corporate banking Peter Roebben
Obor Odpovědná osoba Agentura
Reklama Lucie Jandová McCann-Erickson
PR Milan Tománek Bizon & Rose,BTL Lead
Sales promotion Lucie Jandová Lead, McCann-Erickson
Direct marketing a CRM Lucie Jandová Dimar
Reklamní a dárkové předměty Lucie Jandová Krekom, Medag
Výzkum Jaromír Nauman TNS AISA
Média Pavol Mačinga Universal McCann