Top značky 1-10

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

1


Vodafone


Vinohradská 167


100 00 Praha 10


www.vodafone.cz


Viceprezident pro marketing Chris Robbins


Strategické plánování pro firemní klientelu Marc Lange


Strategické plánování pro nefiremní klientelu Bernd Scheed


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Martin Jaroš Mark/BBDO


PR Jakub Hrabovský


Sales promotion Edita Mrkosová Skalin, Blue & Green


Direct marketing consumer Pavel Kun the Farm


Direct marketing business Ondřej Vích the Farm


Reklamní a dárkové předměty Karel Smrž Wellen


Výzkum Monika Čížková United Interactive, Millward Brown


Média Radek Krásný OMD


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Klient roku podle ADC ČR, Stříbrný Louskáček 2006, Křišťálová lupa 2006, CiB Awards 2006, Zlatý středník, Duhový paprsek


Akce roku


p13obr_vodafone.jpg


Žádní falešní sobi


Největší marketingovou událostí loňského roku byla pro společnost Vodafone úspěšná kampaň s „falešnými soby“, která nadsázkou a vtipem přesně sedla českému publiku a zajistila Vodafonu nejúspěšnější Vánoce za poslední čtyři roky. Loňský rok byl začátek toho, čeho chceme v ČR dosáhnout, a to změnou pravidel platných v oboru. Musíme odstranit veškeré dodatečné smluvní podmínky. Žádná ustanovení malým písmem, žádné smlouvy.


2


T-Mobile


Tomíčkova 2144/1


149 00 Praha 4


www.t-mobile.cz


Marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Lucia Tarbajovská Saatchi & Saatchi, Klan – BTL


PR Martina Kemrová AC&C Public Relations


Sales promotion Aleš Kubík  


Direct marketing Miroslav Jiřík Klan


Reklamní a dárkové předměty Aleš Kubík Apromo, Unibon


Výzkum Jitka Schrothová TNS AISA, Millward Brown, IBRS


Média Denisa Fuksová MediaCom


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


 


Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Zlatý středník, Kalendář roku


akce roku


Flexibilní tarify



Zajímavých kampaní realizujeme v průběhu roku poměrně hodně. V současnosti celá naše firma žije kampaní, která představuje zákazníkům naše nové kreditní tarify. Kampaň je založena primárně na atributu flexibility, kterou se snažíme převést do všech komunikačních kanálů. Flexibilitu demonstrujeme jak v tradičních médiích, tak hledáme nové formáty na netradičních místech.


3


Telefonica


Olšanská 5/56


130 34 Praha 3


www.cz.o2.com


Viceprezident pro marketing Andrei Torriani


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Jana Vyhlídalová Euro RSCG, Young & Rubicam


PR Vlastimil Sršeň AMI Communications


Sales promotion Jana Vyhlídalová Ad Base, Arc Worldwide, Arkadia, Tess promotion, Euro RSCG 4G aj.


Direct marketing consumer Jana Vyhlídalová Euro RSCG 4D, Dimar, Wunderman, OgilvyOne


Direct marketing business Jana Vyhlídalová  


Reklamní a dárkové předměty Jana Vyhlídalová Boss Timer, IMI Partner, Blue Arrow, Reda


Výzkum Renata Juřicová TNS AISA, Millward Brown, GfK


Média Regina Sehnalová v době uzávěrky probíhalo výběrové řízení


 Rozložení mediálních investic v roce 2003-2006



Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Zlatá Effie, Louskáček 2006, Český direkt, Hvězda 3D, Rhodos


 


4


Opavia


Vinohradská 2828/151


130 00 Praha 3


www.opavia-lu.com


Výkonný ředitel pro marketing Antoine Collette


Marketingový ředitel Felix Goessl


Brand manager Tatranky Tomáš Kopřiva


Brand manager BeBe Petr Ungermann


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama   Euro RSCG


PR Miloš Štafen Ami Communications


Média   OMD


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


akce roku


p15obr_OPAVIA-zdraví.jpg


Snídaně s BeBe Dobré ráno




Komunikace značky sušenek BeBe Dobré ráno se zaměřila na aktivnější komunikaci zdravých snídaňových návyků. Agentura Euro RSCG přišla s kampaní aktivistů „Hnutí za dobrou snídani“. Provokativní kampaň přináší nový pohled na snídani a aktivní přístup k vlastnímu zdraví, bez typických snídaňových klišé. Výsledky kampaně jsou pozitivní trend, růst prodeje a udržení podílu na rostoucím segmentu trhu. Jedinečnost značky, která vlastní unikátní technologii pečení EDB je zároveň ochranou před nástupem privátních značek.


 


5


Lidl


Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5-Stodůlky, www.lidl.cz.


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


Vedení společnosti odmítlo poskytnout bližší informace.


 


6


Danone


Palác Flora


Vinohradská 2828/151


130 00 Praha 3


www.danone.cz


Marketingový ředitel Felix Goessl


Group manažeři Christelle Perraux, Pierre Bernigaud, Radek Sedlecký


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama   Young & Rubicam


PR Miloš Štafen Euro RSCG Corporate Communications, Publicis


Sales promotion   Noe’s, Lead, WTL


Výzkum   TNS Aisa, Confess, GfK, ACNielsen


Média   OMD Czech


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


 


akce roku


p16obr_DANONE1.jpg


Dobrá máma pro rodinu


Nejvýznamnější novinkou bylo uvedení nové značky Dobrá Máma. K tomuto kroku nás vedly dva důvody: prvním je mít silnou rodinnou značku a druhým je mírný pokles spotřeby jogurtů, zejména u rodin s nižším a průměrným příjmem. Dobrá Máma splňuje požadavky zdravé výživy, což potvrdila i Česká pediatrická společnost. Spotřebitelské testy ukázaly, že pro spotřebitele jsou zajímavé její tři hlavní vlastnosti: jsou vhodné pro celou rodinu, jsou zdravé se sedmi výhodami pro zdraví a jsou k dostání za rozumnou cenu při zachování přísných požadavků na kvalitu.


 


7


Česká Spořitelna


Olbrachtova 1929/62


140 00 Praha 4


www.csas.cz


Marketingový ředitel Václav Kubata


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama   Young & Rubicam


PR Klára Gajdušková Czech PR, DDM


Sales Promotion   5P Agency


Direct marketing Michal Seifert 5P Agency


Reklamní a dárkové předměty Jan Brabec Reda


Výzkum Renata Rosendorfská GfK, TNS AISA, Tambor


Média Klára Gajdušková  


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Stříbrná Effie, Louskáček 2006, Český direkt


akce roku


Podporujeme český fotbal


Za nejdůležitější událost značky lze považovat zahájení projektu podpory českého fotbalu a národní reprezentace (sponzorské spoty). Tuto možnost Česká spořitelna získala díky odchodu tehdejšího sponzora ING a do komunikace této věci investovala nemálo prostředků. Dalším důležitým krokem pak byla reklama prvního nemovitostního fondu na trhu v ČR.


 


8


Mounfield


Dálnice D1 EXIT 15 Všechromy 56 251 63 Strančice


www.mountfield.cz


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama   Euro-Agency


PR Václav Brom  


Média   Médea


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


akce roku


p17obr_mountfield.jpg


Kolo štěstí




Co se týče hlavní události, tak to bylo komunikování tradičních předsezonních slev na Kole štěstí. Kolo štěstí je pro nás každoročně jedním z nejdůležitějších a nejefektivnějších marketingových nástrojů. Letos trvalo od 6. ledna do 1. dubna. Jeho přípravě věnujeme vždy maximální pozornost a naším krédem je každý rok jej obohatit něčím novým, neotřelým. Něčím, co u zákazníků vyvolá znovu velkou pozornost. Letos to byla spolu s tradiční možností vytáčet si slevy ve výši od 12 % až do 100 % navíc ještě šance získat některý z 52 rodinných aut Volkswagen Golf Plus. Z celé kampaně na tuto akci si asi nejvíce ceníme TV spotů propagujících Kolo štěstí, v nichž ve dvojroli zákazníků vystupoval s lehce ironizující nadsázkou populární bavič Zdeněk Izer. Významné pro nás bylo také to, že jsme vstoupili do oblasti vrcholového sportu, a to formou sponzorování hokejového týmu HC Mountfield České Budějovice. Tým se probojoval až do semifinále play off.


 


9


Škoda Auto


Václava Klementa 869


293 60 Mladá Boleslav


www.skoda-auto.cz


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Andrea Kováriková Leagas Delaney Praha


PR Martin Lauer  


Event marketing Martina Kovářová  


Merchandising Peter Toman  


Internet a nová média Veronika Sobotková  


Výzkum Jiří Boháček GfK Praha, OPW-Research International


Média Radka Čihulková MediaCom


Marketingový ředitel Marcal Farreras  


Strategický plánovač Thorsten Jux Leagas Delaney Praha


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006


Ocenění v oblasti marketingové komunikace za rok 2006:


Zlatý středník, Kalendář roku, Rhodos


 


akce roku


p18obr_skoda.jpg


Najděte svůj vlastní prostor




Rok 2006 byl pro Škoda Auto významný v mnoha směrech – firma poprvé vyrobila a prodala více než půl milionu vozů ročně, rekordní byly tržby i zisk. Událostí č. 1 však byl launch zcela nové produktové řady Škoda Roomster – koncepčně zcela nového, unikátního vozu s originálním designem a vlastnostmi. Roomster měl přenést klíčové přednosti značky Škoda, jako jsou vysoká kvalita a spolehlivost, vynikající poměr cena vs. hodnota do segmentu malých MPV – segmentu, který u nás v Česku nebyl zřetelně etablován. Model Roomster znamenal pro značku Škoda významný průnik do slibného nového segmentu, který se nachází mimo tradiční trhy osobních vozů s cílem sehrát strategicky významnou úlohu jak při získávání nových zákaznických segmentů, tak při emocionalizaci a posilování pozice značky samotné. Tento model je z pohledu marketingové komunikace revoluční především v tom, že se poprvé na její přípravě podílela jen zahraniční reklamní agentura a zadruhé se jedná o první automobil této značky komunikovaný na principu image.


10


ČSOB


Radlická 333/150


150 00 Praha 5


www.csob.cz


Marketingový ředitel pro SME Aleš Pospíšil


Marketingový ředitel pro retail Martin Jarolím


Marketingový ředitel pro corporate banking Peter Roebben


Obor Odpovědná osoba Agentura


Reklama Lucie Jandová McCann-Erickson


PR Milan Tománek Bizon & Rose,BTL Lead


Sales promotion Lucie Jandová Lead, McCann-Erickson


Direct marketing a CRM Lucie Jandová Dimar


Reklamní a dárkové předměty Lucie Jandová Krekom, Medag


Výzkum Jaromír Nauman TNS AISA


Média Pavol Mačinga Universal McCann


Rozložení mediálních investic v letech 2003-2006

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.