To se musí zažít
V poslední době se stále více potvrzuje, že televizní reklama ztrácí na účinnosti. Výzkumy ukazují, že většina lidí při televizní reklamě přepíná nebo odchází od televizoru. Zahlcenost spotřebitelů televizní reklamou tak nejspíš dosáhla svého maxima. Právě díky tomu se ale otevírá prostor pro formy komunikace prostřednictvím sales promotion.
Zadavatelé už zjistili, že to, co prodává a bude prodávat stále více, jsou zážitky a emoce. A soudě podle zkušeností, o které se jak agentury, tak zadavatelé v této příloze podělili, je patrné, že překvapit a zaujmout spotřebitele se dá kdykoliv a kdekoliv. Sales promotion tedy přestává být berličkou v případě nízké prodejnosti. Zadavatelé BTL aktivit důkladněji plánují, snaží se je zapojit do komunikační strategie celé značky a především pečlivěji vyhodnocují jejich účinnost. Od agentur se tudíž očekává komplexnější přístup a zároveň dobré nápady, jejichž realizace ale vyjde co nejlevněji a které přinesou požadovaný efekt.
Věřím, že právě dobré nápady nebudou zadavatelům a agenturám chybět ani letos, a zvláště v těchto dnech, kdy asi většina z nich finišuje přípravu letních eventů a roadshow.