Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

To se musí zažít

Redakce MAM16. 4. 2007

p03obr_Hromadkova_Tereza.jpgV poslední době se stále více potvrzuje, že televizní reklama ztrácí na účinnosti. Výzkumy ukazují, že většina lidí při televizní reklamě přepíná nebo odchází od televizoru. Zahlcenost spotřebitelů televizní reklamou tak nejspíš dosáhla svého maxima. Právě díky tomu se ale otevírá prostor pro formy komunikace prostřednictvím sales promotion.


Zadavatelé už zjistili, že to, co prodává a bude prodávat stále více, jsou zážitky a emoce. A soudě podle zkušeností, o které se jak agentury, tak zadavatelé v této příloze podělili, je patrné, že překvapit a zaujmout spotřebitele se dá kdykoliv a kdekoliv. Sales promotion tedy přestává být berličkou v případě nízké prodejnosti. Zadavatelé BTL aktivit důkladněji plánují, snaží se je zapojit do komunikační strategie celé značky a především pečlivěji vyhodnocují jejich účinnost. Od agentur se tudíž očekává komplexnější přístup a zároveň dobré nápady, jejichž realizace ale vyjde co nejlevněji a které přinesou požadovaný efekt.


Věřím, že právě dobré nápady nebudou zadavatelům a agenturám chybět ani letos, a zvláště v těchto dnech, kdy asi většina z nich finišuje přípravu letních eventů a roadshow.

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více