Tescoma se rozhodla pro Křídla

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Tescoma si zvolila pro realizaci komunikačních kampaní značky reklamní agenturu Křídla. Agentura se podílela i na strategickém plánování značky pro český trh. „Vzhledem k potenciálu značky na jednotlivých trzích je pro nás celý projekt obrovskou výzvou,“ uvádí client service director agentury Křídla David Čermák.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení