Tchibo plánuje změny

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

08obr_tchibo.jpgNový šéf Tchiba Arno Mahler chce svůj koncern radikálně přetvořit. Podle infor-mací německého týdeníku Wirtschaftswoche by privátní značku TCM mělo nahradit více značek pro určité segmenty produktů, např. potraviny nebo oblečení. K tomu se přidává i kompletní redesign filiálek. Do budoucna pak k vybavení přibudou i převlékací kabinky, které posílí prodeje tex-tilu. Koncem března oznámilo Tchibo spolupráci s módním ná-vrhářem Michaelem Michalskym. Také v původním byznysu chce společnost pokročit dále: v současnosti zkouší výstavbu vlastního řetězce kaváren po vzoru Starbucks.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.