Soukromá rádia proti Wave

2. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace provozovatelů soukromého vysílání (APSV) vyzvala Poslaneckou sněmovnu Parlamentu ČR, aby neměnila zákon o Českém rozhlasu (ČRo) za účelem legalizování vysílání ČRo 4 Radio Wave na pražském kmitočtu. Podle rozsudku Městského soudu v Praze, Rady pro rozhlasové a televizní vysílání a také Rady ČRo nemá současné analogové vysílání Radia Wave oporu v zákoně, protože nesplňuje podmínky pro regionální studio. „Vyhovění takovému požadavku by bylo bezprecedentní. V budoucnu by stačilo spustit cokoli, co je v rozporu se zákonem, a pak se snažit na základě obtížně definovatelné veřejnoprávnosti zákon měnit,“ vyhlásil prezident APSV Michal Zelenka. Dosud soukromá rádia oficiálně nekomentovala vznik stanice pro mladé v lednu loňského roku. I když by bylo regionálním studiem, mohlo by podle zákona vysílat pouze 5 min. reklamy denně. Zadavatelé však díky vysoké ceně spotů na této stanici zatím nealokovali takové rozpočty, aby reklama zaplnila alespoň zmíněný omezený čas.


04obr_Wave.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.