Sladká pomsta DDB
Ve zvláštním vydání německého magazínu Max vyšel dvoustránkový inzerát, který pro kreativního šéfa DDB Germany Amira Kasseie znamená zadostiučinění. Na obrázku se totiž v kopírce krčí CEO Scholz & Friends Berlin Sebastian Turner a vše doplňuje slogan “Život je příliš krátký pro špatnou agenturu”. Proč? Protože kampaň pro personální web www.jobsintown.de se sloganem “Život je příliš krátký, než abyste jej trávili ve špatném zaměstnání”, s níž Scholz & Friends úspěšně obráží všechny reklamní festivaly, byla od začátku pod palbou kritiky ze strany DDB. Amir Kassei označil kampaň svého konkurenta za kopii vlastního a dřívějšího konceptu již v červnu 2006 na festivalu v Cannes. Reakce Sebastiana Turnera: “Motiv inzerátu DDB je náš a byl použit v náborové kampani Scholz & Friends s cílem přilákat nové praktikanty. U nás se netráví čas u kopírky, jak vidím, dělají to ostatní”.
Inu, i tak vypadá agenturní konflikt.