Škoda zřizuje nový portál
Importér automobilů značky Škoda ve Velké Británii co nevidět spustí novou on-line multimilionovou strategii, která by měla přispět k efektivnější komunikaci s komunitou zákazníků a automobilových nadšenců. Importér zadal tuto zakázku agentuře Goodtechnology. Jejím úkolem je zajistit relaunch stávajícícho webu, který se má podle představ zadavatele stát nejlepším automobilovým portálem v zemi. Goodtechnology také dostane za úkol obstarat CRM activity. Tato spolupráce by však neměla ovlivnit vztah importéra vozů Škoda a agentury Archibald Ingall Stretton, která zajišťovala digitální a direct marketingové aktivity automobilky posledních osm let. Vývojem nového webu se Škoda chystá zaútočit především na své největší rivaly, značky Honda a Vauxhall (britská verze Opelu), která právě spouští největší reklamní on-line kampaň na nejnovější model Astry. Honda agenturu, která by jí s vývojem nové on-line strategie pomohla, teprve hledá.