Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Škoda podporuje ekokampaň

Redakce MAM23. 4. 2007

Automobilka Škoda se stala jedním z hlavních partnerů informační kampaně “Hledáme řidiče třídy A”, jejímž cílem je poukázat na význam úspor energie a s tím spojených emisí v automobilové dopravě v souvislosti s chováním řidičů za volantem a se stylem jejich jízdy. S ohledem na národní specifika bude kampaň v ČR zaměřená především na řidiče, které chce přesvědčit o významu energetické náročnosti (a doprovodných emisí) provozu vozů a učinit z něj více sledovaný a významnější faktor, jenž bude rozhodovat nejenom při volbě nového vozu, ale také při jeho následném provozu. Kampaň budou proto doprovázet bezplatné “kurzy úsporné jízdy”, pořádané v průběhu letošního roku, kde si budou moci řidiči otestovat své schopnosti a osvojit si návyky pro úspornou jízdu. Kampaň “Hledáme řidiče třídy A” rozbíhá SEVEn – Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s. Pro podporu kampaně je vytvořena webová stránka: www.uspornajizda.cz.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 16. týden 2007

Starší článek

RRTV chce najít pravidla pro product placement

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více