Škoda podporuje ekokampaň

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Automobilka Škoda se stala jedním z hlavních partnerů informační kampaně „Hledáme řidiče třídy A“, jejímž cílem je poukázat na význam úspor energie a s tím spojených emisí v automobilové dopravě v souvislosti s chováním řidičů za volantem a se stylem jejich jízdy. S ohledem na národní specifika bude kampaň v ČR zaměřená především na řidiče, které chce přesvědčit o významu energetické náročnosti (a doprovodných emisí) provozu vozů a učinit z něj více sledovaný a významnější faktor, jenž bude rozhodovat nejenom při volbě nového vozu, ale také při jeho následném provozu. Kampaň budou proto doprovázet bezplatné „kurzy úsporné jízdy“, pořádané v průběhu letošního roku, kde si budou moci řidiči otestovat své schopnosti a osvojit si návyky pro úspornou jízdu. Kampaň „Hledáme řidiče třídy A“ rozbíhá SEVEn – Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s. Pro podporu kampaně je vytvořena webová stránka: www.uspornajizda.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení