Automobilka Škoda se stala jedním z hlavních partnerů informační kampaně „Hledáme řidiče třídy A“, jejímž cílem je poukázat na význam úspor energie a s tím spojených emisí v automobilové dopravě v souvislosti s chováním řidičů za volantem a se stylem jejich jízdy. S ohledem na národní specifika bude kampaň v ČR zaměřená především na řidiče, které chce přesvědčit o významu energetické náročnosti (a doprovodných emisí) provozu vozů a učinit z něj více sledovaný a významnější faktor, jenž bude rozhodovat nejenom při volbě nového vozu, ale také při jeho následném provozu. Kampaň budou proto doprovázet bezplatné „kurzy úsporné jízdy“, pořádané v průběhu letošního roku, kde si budou moci řidiči otestovat své schopnosti a osvojit si návyky pro úspornou jízdu. Kampaň „Hledáme řidiče třídy A“ rozbíhá SEVEn – Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s. Pro podporu kampaně je vytvořena webová stránka: www.uspornajizda.cz.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.