Sdružení pro signmaking a MIP Praha

2. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Večer Signmakingu proběhl minulý čtvrtek. Tradiční akce, kterou pořadá Sdružení pro signmaking a MIP Praha je také spojená s předáváním výročních cen Duhového paprsku. Na večírku, který se letos premiérově konal v klubu Retro, bylo možné potkat všechny významné lidi z oboru.


 


35obr_C1.jpg


František Hanton, spolumajitel firmy Hanton, měl z Duhového paprsku za světelnou reklamu nelíčenou radost.


 


35obr_C2.jpg


Vendula Topičová z Atelieru Spektrum přebírá cenu za outdoorovou reklamu.


 


35obr_C3.jpg


Moderátor večera Pavel Anděl právě zpovídá držitele Duhového paprsku za venkovní reklamu Michala Dobiáše z Atelieru Spektrum.


 


35obr_C4.jpg


Dvakrát za večer se Michal Kučera ze společnosti Member chlubil obdrženou cenou. Poprvé za nejlepší indoorovou kampaň a podruhé za cenu časopisu Sign.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.