Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Sbližováním se přiblížit ke značce

Redakce MAM16. 4. 2007

Koncept soutěže pro hosty byl založen na sbližování a seznamování mužů a žen prostřednictvím hledání a zábavy. Becherovka ti pomůže najít svůj protějšek a s jeho pomocí vyhrát přitažlivý dárek! Byla zvolena jednoduchá a atraktivní mechanika: Každý, kdo si koupí panáka Becherovky nebo míchaný nápoj s Becherovkou, dostane hrací kartu se symbolem kytičky (pro ženy) nebo míčku (pro muže). Hrací karta s míčkem funguje jako dekodér (polarizační fólie) výhry, hrací karta s kytičkou obsahuje zašifrovanou výhru. Aby soutěžící mohli vyhrát, museli najít v baru svůj protějšek (tedy osobu opačného pohlaví nebo osobu s opačným symbolem) a společně dekódovat výhru přiložením kartiček na sebe. Pod průhledem červené fólie se objevil symbol výhry. Pro každý bar byla určena sada výher: mluvící pohlednice, plyšová pouta, gumové fluorescetní náramky a samolepky.


Celá on-trade promotion byla hodnocena jako úspěšná, a to jak ze strany obsluhujícího personálu, tak ze strany návštěvníků, mezi které se rozdalo více než 10 000 ks cen. Akce významně podpořila prodeje Becherovky a splnila cíle, jež byly agentuře Promo Time zadány.


Autor je managing directorem agentury Promo Time.


 


p07obr_Ontrade_Becherovka.jpg


JEDNODUŠE. Každý, kdo si koupil panáka Becherovky nebo míchaný nápoj s Becherovkou, dostal hrací kartu se symbolem kytičky (pro ženy) nebo míčku (pro muže). Aby soutěžící mohli vyhrát, museli najít v baru svůj protějšek

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více