Sbližováním se přiblížit ke značce
Koncept soutěže pro hosty byl založen na sbližování a seznamování mužů a žen prostřednictvím hledání a zábavy. Becherovka ti pomůže najít svůj protějšek a s jeho pomocí vyhrát přitažlivý dárek! Byla zvolena jednoduchá a atraktivní mechanika: Každý, kdo si koupí panáka Becherovky nebo míchaný nápoj s Becherovkou, dostane hrací kartu se symbolem kytičky (pro ženy) nebo míčku (pro muže). Hrací karta s míčkem funguje jako dekodér (polarizační fólie) výhry, hrací karta s kytičkou obsahuje zašifrovanou výhru. Aby soutěžící mohli vyhrát, museli najít v baru svůj protějšek (tedy osobu opačného pohlaví nebo osobu s opačným symbolem) a společně dekódovat výhru přiložením kartiček na sebe. Pod průhledem červené fólie se objevil symbol výhry. Pro každý bar byla určena sada výher: mluvící pohlednice, plyšová pouta, gumové fluorescetní náramky a samolepky.
Celá on-trade promotion byla hodnocena jako úspěšná, a to jak ze strany obsluhujícího personálu, tak ze strany návštěvníků, mezi které se rozdalo více než 10 000 ks cen. Akce významně podpořila prodeje Becherovky a splnila cíle, jež byly agentuře Promo Time zadány.
Autor je managing directorem agentury Promo Time.
JEDNODUŠE. Každý, kdo si koupil panáka Becherovky nebo míchaný nápoj s Becherovkou, dostal hrací kartu se symbolem kytičky (pro ženy) nebo míčku (pro muže). Aby soutěžící mohli vyhrát, museli najít v baru svůj protějšek